ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Ключові слова: воєнний стан, маркетинг в умовах воєнного стану, технології маркетингу, маркетингові комунікації, маркетингові прийоми, маркетингові дослідження, бренд

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей реалізації інструментів маркетингу в умовах воєнного стану. Маркетингові прийоми під час війни чи військових конфліктів будуть корисні бізнесу у будь-якій галузі економіки. Сформульовано комплекс запитань, на які має знати відповіді компанія, здійснюючи свою маркетингову діяльність в умовах воєнного стану. Визначено основні напрями, в яких доцільно зосереджувати маркетингову діяльність підприємства в умовах воєнного стану. Охарактеризовано основні особливості інструментів маркетингу в умовах воєнного стану. Наведено різнопланові приклади маркетингової діяльності окремих брендів під час воєнного стану як у світі, так і в Україні. Зазначено, що воєнні реалії суттєво змінили купівельну поведінку і купівельні звички споживачів. Висновується, що брендам потрібно намагатися завжди бути в курсі поточної воєнної, економічної, політичної ситуації, щоб бути готовими у разі необхідності змінити бізнес-вектор з власними маркетинговими підходами до своїх цільових і потенційних споживачів.

Посилання

Marketing During War Time. URL: https://www.marketingprofs.com/3/edge1.asp (дата звернення: 20.05.2022).

At times of war marketing is rendered superficial and ridiculous. URL: https://www.marketingweek.com/mark-ritson-war-marketing-rendered-superficial-ridiculous/ (дата звернення: 20.05.2022).

Marketing During Wartime: A Chance To Take Sides. URL: https://www.mediapost.com/publications/article/371738/marketing-during-wartime-a-chance-to-take-sides.html (дата звернення: 20.05.2022).

A shoemaker, a pizza shop and a bakery in Kyiv pivot to serve their country. URL: https://edition.cnn.com/2022/04/12/business/ukraine-small-businesses-war-pivot/index.html (дата звернення: 20.05.2022).

Ukraine war tests whether marketers can address crisis meaningfully. URL: https://www.marketingdive.com/news/ukraine-war-tests-whether-marketers-can-address-crisis-meaningfully/619838/ (дата звернення: 20.05.2022).

Marketing and advertising during war or conflict. URL: https://www.kafen8.com/thegrind/marketing-and-advertising-during-war-or-conflict (дата звернення: 20.05.2022).

Direct marketing during wartime. URL: https://www.chiefmarketer.com/direct-marketing-during-wartime/ (дата звернення: 20.05.2022).

5 Things Marketing Leaders Must Do in the Wake of the Russian Invasion of Ukraine. URL: https://www.gartner.com/en/articles/5-things-marketing-leaders-must-do-in-the-wake-of-the-russia-ukraine-war-1 (дата звернення: 20.05.2022).

Marketing During War Time. Available at: https://www.marketingprofs.com/3/edge1.asp (accessed May 20, 2022).

At times of war marketing is rendered superficial and ridiculous. Available at: https://www.marketingweek.com/mark-ritson-war-marketing-rendered-superficial-ridiculous/ (accessed May 20, 2022).

Marketing During Wartime: A Chance To Take Sides. Available at: https://www.mediapost.com/publications/article/371738/marketing-during-wartime-a-chance-to-take-sides.html (accessed May 20, 2022).

A shoemaker, a pizza shop and a bakery in Kyiv pivot to serve their country. Available at: https://edition.cnn.com/2022/04/12/business/ukraine-small-businesses-war-pivot/index.html (accessed May 20, 2022).

Ukraine war tests whether marketers can address crisis meaningfully. Available at: https://www.marketingdive.com/news/ukraine-war-tests-whether-marketers-can-address-crisis-meaningfully/619838/ (accessed May 20, 2022).

Marketing and advertising during war or conflict. Available at: https://www.kafen8.com/thegrind/marketing-and-advertising-during-war-or-conflict (accessed May 20, 2022).

Direct marketing during wartime. Available at: https://www.chiefmarketer.com/direct-marketing-during-wartime/ (accessed May 20, 2022).

5 Things Marketing Leaders Must Do in the Wake of the Russian Invasion of Ukraine. Available at: https://www.gartner.com/en/articles/5-things-marketing-leaders-must-do-in-the-wake-of-the-russia-ukraine-war-1 (accessed May 20, 2022).

Переглядів статті: 1100
Завантажень PDF: 858
Опубліковано
2022-04-26
Як цитувати
Вовчанська, О., & Іванова, Л. (2022). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Економіка та суспільство, (38). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-32
Розділ
МАРКЕТИНГ