ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ VR, AR ТА MR-ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ

Ключові слова: цифрові технології, технології віртуальної реальності, технотренд, цифрова трансформація бізнесу, цифрове суспільство

Анотація

У статті розглянуто розвиток понять віртуальної і доповненої реальності, властивих їм видів технологій. Розглянуто як використовуються можливості платформ VR (віртуальної реальності), AR (доповненої реаль- ності) та MR (замішаної реальності). Здійснено аналіз тенденцій розвитку цифрових технологій, їх впливу на формування бізнес трендів і визначенню актуальних трендів у світі в умовах пандемії 2020 р. для трьох груп продуктів: персонального комп’ютера, незалежних пристроїв, додатків для смартфонів. Також розглянуто як, через пандемію Covid-19, змінився попит на роздрібну торгівлю, віртуальні великі покази мод, прем’єри та анонси нових продуктів, картографування, рекламу. Для цього у травні 2020 року, платформа Poplar отри- мала фінансування у розмірі 2,5 млрд. Розглянуто, як різні бренди, такі як: Lego, Adidas, Wayfair, Ikea ви- користовують можливості технологій віртуальної реальності. А також розглянуто які цифрові трансформації відбуваються в різних галузях людської діяльності, в тому числі які можливості буде пропонувати беруться Google у своїх проектах.

Посилання

IBC (2020). URL: https://www.ibc.org/trends/the-post-pandemic-outlook-for-virtual-reality/6248.article (дата звернення: 14.12.2020).

WhatNext (2020). URL:https://www.whatnextglobal.com/post/artificial-intelligence-in-retail-industry (дата звернення: 14.12.2020).

GlobeNewswire (2020). URL:https://www.globenewswire.com/news-release/2020/09/17/2095458/0/en/Augmented-Reality-and-Virtual-Reality-Market-to-See-Overwhelming-Growth-of-2-094-08-Billion-by-2027-Business-Insights-Trends-Future-Assessment-COVID-19-Analysis-and-Technology-Adva.html (дата звернення: 14.12.2020).

FinanceOnline (2020). URL: https://financesonline.com/virtual-reality-trends/

CTM (2020). URL:https://us.travelctm.com/blog/travel-technology-trends-2020-and-beyond/ (дата звернення: 14.12.2020).

MarketWatch (2020). URL:https://www.marketwatch.com/press-release/virtual-reality-vr-market-2020-by-global-growth-prospects-future-trends-development-status-opportunities-leading-players-with-regions-forecast-to-2024-2020-09-25 (дата звернення: 14.12.2020).

MM (2020). URL:https://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/reality-applications-market-458.html (дата звернення: 14.12.2020).

ODOSCOPE (2020). URL: https://www.odoscope.com/en/5-trends-for-e-commerce-in-2020/ (дата звернення: 14.12.2020).

CRYSBERRY (2020). URL: https://crysberry.com/vr-and-ar-predictions-for-2020/ (дата звернення: 14.12.2020).

Морзе Н.В., Вембер В.П., Бойко М.А., Варченко-Троценко Л.О. Організація STEAM-занять в інноваційному класі. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2020. № 8. С. 88–106. doi: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.9. URL: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/307/312 (дата звернення: 10.012.2020).

Мартинюк О.А. Розвиток інформатизації у глобальному економічному просторі. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету. 2015. Вип. 24. С. 81–83.

Проєкт «Цифрова адженда України – 2020». URL: https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf (дата звернення: 10.12.2020).

IBC (2020). URL: https://www.ibc.org/trends/the-post-pandemic-outlook-for-virtual-reality/6248.article (accessed 14 December 2020).

WhatNext (2020). URL:https://www.whatnextglobal.com/post/artificial-intelligence-in-retail-industry (accessed 14 December 2020).

GlobeNewswire (2020). URL:https://www.globenewswire.com/news-release/2020/09/17/2095458/0/en/Augmented-Reality-and-Virtual-Reality-Market-to-See-Overwhelming-Growth-of-2-094-08-Billion-by-2027-Business-Insights-Trends-Future-Assessment-COVID-19-Analysis-and-Technology-Adva.html (accessed 14 December 2020).

FinanceOnline (2020). URL: https://financesonline.com/virtual-reality-trends/ (accessed 14 December 2020).

CTM (2020). URL:https://us.travelctm.com/blog/travel-technology-trends-2020-and-beyond/ (accessed 14 December 2020).

MarketWatch (2020). URL:https://www.marketwatch.com/press-release/virtual-reality-vr-market-2020-by-global-growth-prospects-future-trends-development-status-opportunities-leading-players-with-regions-forecast-to-2024-2020-09-25 (accessed 14 December 2020).

MM (2020). URL:https://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/reality-applications-market-458.html (accessed 14 December 2020).

ODOSCOPE (2020). URL: https://www.odoscope.com/en/5-trends-for-e-commerce-in-2020/ (accessed 14 December 2020).

CRYSBERRY (2020). URL: https://crysberry.com/vr-and-ar-predictions-for-2020/ (accessed 14 December 2020).

Morse N.V., Vember V.P., Boyko M.A., Varchenko-Trotsenko L.O. (2020). Organizational STEAM-take in the innovation class. Show the Holy Spirit of the University. № 8. Pp. 88–106. URL: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/307/312 (accessed 14 December 2020)

Martinyuk O.A. (2015). Development of informatization in the global economic space. Scientific notes of the International Humanitarian University. № 24. P. 81–83.

Project "Digital Agenda of Ukraine – 2020" (2020). URL: https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf (accessed 14 December 2020).

Переглядів статті: 403
Завантажень PDF: 588
Опубліковано
2020-12-15
Як цитувати
Мартинюк, О., & Корольов, І. (2020). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ VR, AR ТА MR-ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ. Економіка та суспільство, (22). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-85
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ