ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ПОТРЕБ ГОСТЕЙ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ ЛУЦЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Ключові слова: готельно-ресторанне господарство, сервіс, споживач, готель, ресторан, потреби гостей, Луцька територіальна громада

Анотація

Проаналізовано рейтинг готелів Луцької територіальної громади за відгуками споживачів. Встановлено, що майже всі готелі Луцької територіальної громади мають високий бал у рейтинговому списку за відгуками споживачів. Досліджено структуру оцінювання гостей за критеріями сайту бронювання Booking.com. Виявлено, що найбільшу частку готелів Луцька, та громади зокрема, становлять готелі високої якості обслуговування з оцінкою вище 9 балів, що свідчить про клієнтоорієнтований підхід готелів та акцентування уваги на якості надання послуг. За відгуками споживачів було проаналізовано основні показниками якості: зручність, чистота, комфорт, співвідношення ціна/якість, персонал, розташування, наявність Wi-Fi. Аналізуючи дані видно, що майже половина готелів Луцької територіальної громади, представлених на сайті бронювання Booking.com, мають високі показники якості та оцінені належним рівнем. Досліджено оцінку аспекту «Сфера гостинності» туристичної привабливості м. Луцьк як основного туристичного напрямку Луцької територіальної громади. В результаті даного дослідження видно, що споживачі розділились на 4 групи, такі як «незадоволені», «водночас задоволені та незадоволені», «задоволені» та «не змогли дати оцінку». В рамках дослідження було проведено анкетування щодо якості обслуговування в закладах готельно-ресторанного господарства Луцької територіальної громади. Дане дослідження полягало у визначенні актуальних проблем та переваг сервісу закладів гостинності громади, а також рекомендації щодо його удосконалення.

Посилання

Луцька Міська Рада. Офіційний сайт. URL: https://www.lutskrada.gov.ua/pages/korotka-informatsiia-pro-lutsku-misku-terytorialnu-hromadu-roztashuvannia-klimat (дата звернення: 13.07.2022).

Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2015_4_87_94.pdf (дата звернення: 20.07.2022).

Booking.com Офіційний сайт. URL: https://www.booking.com/ (дата звернення: 13.07.2022).

List.in.ua. Вінницький інформаційний портал. URL: https://list.in.ua/Луцьк (дата звернення: 15.07.2022).

Lutsk-online.com Луцький портал. URL: https://lutsk-online.com/ (дата звернення: 15.07.2022).

Tomato.ua. Офіційна сторінка. URL: https://tomato.ua/lutsk/city (дата звернення: 15.07.2022).

Lutska Miska Rada [Lutsk City Council]. Ofitsiinyi sait. Available at: https://www.lutskrada.gov.ua/pages/korotka-informatsiia-pro-lutsku-misku-terytorialnu-hromadu-roztashuvannia-klimat (in Ukrainian)

Marketynhova kontseptsiia spozhyvchoi tsinnosti hotelnoi posluhy [The marketing concept of the consumer value of hotel poga]. Available at: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2015_4_87_94.pdf (in Ukrainian)

Booking.com Ofitsiinyi sait. Available at: https://www.booking.com/ (in Ukrainian)

List.in.ua. Vinnytskyi informatsiinyi portal. Available at: https://list.in.ua/Lutsk (in Ukrainian)

Lutsk-online.com Lutskyi portal. Available at: https://lutsk-online.com/ (in Ukrainian)

Tomato.ua. Ofitsiina storinka. Available at: https://tomato.ua/lutsk/city (in Ukrainian)

Переглядів статті: 51
Завантажень PDF: 50
Опубліковано
2022-06-28
Як цитувати
Єрко, І., Новосад, О., & Барський, Ю. (2022). ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ПОТРЕБ ГОСТЕЙ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ ЛУЦЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ. Економіка та суспільство, (40). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-35
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА