ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ

  • Валерій Бондаренко Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-5929-7158
  • Олександр Омельяненко Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0009-0007-4713-6051
Ключові слова: інтернет-технології, цифровізація, аграрний сектор, канали комунікацій, діджиталіація, інформаційно-комунікаційні технології, соціальні мережі, брендинг, інтернет-маркетинг, інтерактивні платформи, соціальні медіа, інтернет-реклама

Анотація

В статті показано як мережеві інструменти дозволяють зрозуміти, як концепції, ідеї та інший соціально створений вміст формують культуру та цінності. Показано в статті що компанія активно користується сучасними цифровими каналами комунікації, включаючи вебсайт, соціальні мережі та інтернет-рекламу, щоб бути ближчою до своїх клієнтів. Охарактеризовано тренди які підтверджують пріоритетність проведення аналізу користувацьких параметрів та показників ефективності вебсайту агрохолдингу «Миронівський хлібопродукт». Детально проаналізовано географічну структуру переглядів вебсайту агрохолдингу «МХП». Проаналізовано стан маркетингової діяльності підприємства аграрного сектору «МХП», і зроблено оцінку використання інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито значення платформ Facebook та Instagram, які забезпечують ПрАТ «МХП» потужні аналітичні інструменти, які дозволяють вимірювати взаємодію, охоплення та реакцію на рекламні кампанії, що є важливим для оптимізації маркетингових зусиль та збільшення ROI.

Посилання

Бондаренко В. М., Омельяненко О. В. Особливості впровадження інтернет-маркетингу в діяльність агропідприємств. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology. 2023. Volume 8. № 3.

Виноградова О.В., Недопалко Н.М. Digital marketing: еволюція розвитку в Україні. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2021. №18. С. 103-108.

Зінцьо Ю.В., Зінькова С.В. Вебсайт як інструмент інтернет маркетингових комунікацій агрохолдингу. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки. 2021. Випуск 4 (63). С. 41-47.

Рябчик А.В. Конкурентний аналіз електронних торговельних майданчиків системи публічних закупівель в мережі інтернет. Ефективна економіка. 2021. №12.

Семенда Д.К., Семенда О.В. Впровадження цифрового маркетингу на підприємствах агропромислового комплексу України. Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». 2023. №25. С. 54-59. Електронний ресурс. Режим доступу: https://lib.udau.edu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/20e7567f-d439-425b-9be2-0dcad618bf9a/content

Bulent, Ozturk, Ahmet, and Murat Hancer. Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations, Goodfellow Publishers, Limited, 2022. 256 p., P. 35-36

Digital 2023: Global overview report. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2023-global-overview-report]

Digital 2019: Global overview report. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2019-q4-global-digital-statshot

Ryan Light, James Moody. The Oxford Handbook of Social Networks. URL: https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780190251765.001.0001.

Similarweb. URL: https://www.similarweb.com/top-websites/

Офіційний вебсайт ПрАТ «МХП». URL: https://mhp.com.ua/

Bondarenko V. M., Omelianenko O. V. (2023). Osoblyvosti vprovadzhennia internet-marketynhu v diialnist ahropidpryiemstv [Peculiarities of the implementation of Internet marketing in the activities of agricultural enterprises]. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology. 2023. Volume 8. № 3.

Vynohradova O.V., Nedopalko N.M. (2021). Digital marketing: evoliutsiia rozvytku v Ukraini [Digital marketing: evolution of development in Ukraine]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut». №18. pp. 103-108.

Zintso Yu.V., Zinkova S.V. (2021). Vebsait yak instrument internet marketynhovykh komunikatsii ahrokholdynhu [The website as a tool of Internet marketing communications of the agricultural holding]. Naukovi pratsi Mizhrehionalnoi akademii upravlinnia personalom. Ekonomichni nauky. Vypusk 4 (63). pp. 41-47.

Riabchyk A.V. (2021). Konkurentnyi analiz elektronnykh torhovelnykh maidanchykiv systemy publichnykh zakupivel v merezhi internet [Competitive analysis of electronic trading platforms of the public procurement system on the Internet.] Efektyvna ekonomika. №12.

Semenda D.K., Semenda O.V. (2023). Vprovadzhennia tsyfrovoho marketynhu na pidpryiemstvakh ahropromyslovoho kompleksu Ukrainy [Implementation of digital marketing at enterprises of the agro-industrial complex of Ukraine]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Hraal nauky». №25. pp. 54-59. Elektronnyi resurs. Rezhym dostupu: https://lib.udau.edu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/20e7567f-d439-425b-9be2-0dcad618bf9a/content

Bulent, Ozturk, Ahmet, and Murat Hancer. Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations, Goodfellow Publishers, Limited, 2022. 256 p., P. 35-36

Digital 2023: Global overview report. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2023-global-overview-report]

Digital 2019: Global overview report. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2019-q4-global-digital-statshot

Ryan Light, James Moody. The Oxford Handbook of Social Networks. URL: https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780190251765.001.0001.

Similarweb. URL: https://www.similarweb.com/top-websites/

Ofitsiinyi vebsait PrAT «MKhP» [Official website of PJSC "MHP"]. URL: https://mhp.com.ua/

Переглядів статті: 49
Завантажень PDF: 46
Опубліковано
2023-11-28
Як цитувати
Бондаренко, В., & Омельяненко, О. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ. Економіка та суспільство, (57). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-24
Розділ
МАРКЕТИНГ