ВИКОРИСТАННЯ ГОЛОСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ: ЧАТ-БОТИ, ГОЛОСОВІ ПОМІЧНИКИ ТА АУДІОРЕКЛАМА

Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, голосовий пошук, чат-боти, аудіовізуальні асистенти

Анотація

Стаття присвячена використанню голосових технологій у маркетингу, аналізу та систематизації сучасних цифрових викликів галузі. Останні можуть змінюватися відповідно до ринкових і технологічних тенденцій, тому успішні маркетологи повинні постійно вдосконалювати свої стратегії. Розглянуто голосові інструменти, які допомагають реалізувати основні напрями розвитку маркетингу. Стверджується, що тенденція до використання голосових помічників активізується. Доведено, що чат-боти спрощують життя як менеджерам, так і клієнтам, оскільки вони можуть отримати відповіді на основні питання без необхідності телефонувати операторам або брати участь у тривалому спілкуванні. Аудіовізуальні інструменти цифрового маркетингу також можуть ефективно впливати на цільові сегменти ринку на когнітивному, емоційному й психологічному рівнях, полегшуючи споживачам доступ до інформації та користування нею незалежно від їхнього місцезнаходження.

Посилання

Луханіна К. Глобальні тренди інтернет-маркетингу: сучасний вимір та майбутні трансформації. Економіка та суспільство. 2024. № 60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-34 (дата звернення: 10.04.2024).

Обіход С., Матвеєв М., Бойко В. Digital-маркетинг в умовах цифровізації сучасних бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. № 50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76 (дата звернення: 10.04.2024).

П’ятничук І.Д., Томашевська А.В., Горогоцька Н.І., Паска Ю.В. Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2024. Т. 8. № 1. С. 150–161. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/354/237 (дата звернення:10.04.2024).

Родіонов С. О. Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструменти. Journal of strategic economic research. 2022. № 3. С. 110–118. DOI: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.3.11 (дата звернення: 10.04.2024).

Романенко Л.Ф., Семчук Ж. В. Цифровий маркетинг: особливості, інструменти, тенденції розвитку в сучасному світі. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2021. Вип. 28. С. 265–270. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/414/391 (дата звернення: 10.04.2024).

Сахарова Т. В., Ремезь Ю. Б. Основні тенденції розвитку цифрового маркетингу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. № 7. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-12 (дата звернення: 10.04.2024).

Шевченко А., Левковська Т., Хайдарова Т. Вплив цифрових технологій на розвиток маркетингових досліджень. Наукові інновації та передові технології. 2023. № 5(19). С. 169–176. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-5(19)-169-176 (дата звернення: 10.04.2024).

Bannikov V. B. Foresight as a strategic management tool in the ICT industry. Business inform. 2022. vol. 10. № 537. pp. 225–230. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-10-225-230 (date of access: 10.04.2024).

Butenko N. The role of internet marketing in the strategy of forming entrepreneurial activity. Economic affairs. 2023. vol. 68, №. 1. рp. 73–82. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.9 (date of access: 10.04.2024).

Digital 2022: Global overview report. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overview-report (дата звернення: 10.04.2024).

Lukhanina, K. (2024). Hlobalni trendy internet-marketynhu: suchasnyi vymir ta maibutni transformatsii [Global Internet Marketing Trends: Modern Dimension and Future Transformations]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol.60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-34 [in Ukrainian].

Obikhod, S., Matveiev, M.,  Boiko, V. (2023). Digital-marketynh v umovakh tsyfrovizatsii suchasnykh biznes-protsesiv [Digital marketing in conditions of digitization of modern business processes]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol.50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76 [in Ukrainian].

Piatnychuk, I.D., Tomashevska, A.V., Horohotska, N.I.,  Paska, Yu V. (2024). Digital-marketing: suchasni vyklyky ta perspektyvy rozvytku [Digital marketing: modern challenges and development prospects]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, vol.8(1), pp.150–161. Retrieved from: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/354/237 [in Ukrainian].

Rodionov, S. O. (2022). Internet-marketynh v ukraini: suchasni trendy ta instrument [Internet marketing in Ukraine: modern trends and tools]. Journal of strategic economic research – Journal of strategic economic research, vol.3, pp.110–118. DOI: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.3.11 [in Ukrainian].

Romanenko, L.F.,  Semchuk, Zh. V. (2021). Tsyfrovyi marketynh: osoblyvosti, instrumenty, tendentsii rozvytku v suchasnomu sviti [Digital marketing: features, tools, development trends in the modern world]. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava. Seriia ekonomichna. Seriia yurydychna – Scientific notes of the Lviv University of Business and Law. The series is economical. Legal series, vol.28, pp.265–270. Retrieved from https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/414/391 [in Ukrainian].

Sakharova, T. V.,  Remez, Yu. B. (2023). Osnovni tendentsii rozvytku tsyfrovoho marketynhu [The main trends in the development of digital marketing]. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia – Problems of modern transformations. Series: Economics and Management, 7. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-12 [in Ukrainian].

Shevchenko, A., Levkovska, T.,  Khaidarova, T. (2023). Vplyv tsyfrovykh tekhnolohii na rozvytok marketynhovykh doslidzhen [The influence of digital technologies on the development of marketing research]. Naukovi innovatsii ta peredovi tekhnolohii – Scientific innovations and advanced technologies, vol.5(19), pp.169–176. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-5(19)-169-176 [in Ukrainian].

Bannikov, V. B. (2022) Foresight as a strategic management tool in the ICT industry. Business inform, vol.10(537), pp.225–230. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-10-225-230

Butenko, N. (2023) The role of internet marketing in the strategy of forming entrepreneurial activity. Economic affairs, vol.68(1), pp.73–82. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.9

Digital 2022: Global overview report. Retrieved from https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overview-report.

Переглядів статті: 5
Завантажень PDF: 6
Опубліковано
2024-03-26
Як цитувати
Таранський, І., Донець, Д., & Островський , В. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ГОЛОСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ: ЧАТ-БОТИ, ГОЛОСОВІ ПОМІЧНИКИ ТА АУДІОРЕКЛАМА. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-75
Розділ
МАРКЕТИНГ