МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
НА РИНКУ ТОВАРІВ ОСОБЛИВОГО ПОПИТУ

Яшкіна О.І.
доктор економічних наук, доцент,
професор кафедри маркетингу
Одеського національного політехнічного університету
Квахненко К.В.
студентка
Одеського національного політехнічного університету

У статті досліджено поведінку споживачів на ринку товарів особливого попиту на прикладі магазину «Валенсія». Дослідження проводилося за допомогою анкетного опитування. За результатами опитування визначено фактори впливу на поведінку споживачів товарів особливого попиту, групи споживачів із певною поведінкою, напрями покращення комунікативного впливу на споживачів та методи стимулювання збуту товарів особливого попиту.
Ключові слова: маркетингові дослідження, товари особливого попиту, поведінка споживачів, комунікації, стимулювання збуту.

Яшкина О.И., Квахненко Е.В. МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ПОВЕДЕНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ НА РЫНКЕ ТОВАРОВ ОСОБОГО СПРОСА
В статье исследовано поведение потребителей на рынке товаров особого спроса на примере магазина «Валенсия». Исследование проводилось с помощью анкетного опроса. По результатам опроса определены факторы влияния на поведение потребителей товаров особого спроса, группы потребителей с определенным поведением, направления улучшения коммуникативного воздействия на потребителей и методы стимулирования сбыта товаров особого спроса.
Ключевые слова: маркетинговые исследования, товары особого спроса, поведение потребителей, коммуникации, стимулирование сбыта.

Yashkina O.I., Kvakhnenko K.V. MARKETING RESEARCH OF CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKET OF SPECIAL DEMAND GOODS
Article provides the analysis of consumers` behavior in the market of special demand goods on the example of the store «Valencia». The study was conducted using questionnaire survey. We have received following results: factors that influence the behavior of consumers of special demand goods, groups of consumers with a certain behavior, ways to improve communication impact on consumers and methods of sales promotion of special demand goods.
Keywords: marketing research, special demand goods, consumers` behavior, communication, sales promotion.

Завантажити статтю (pdf)