КРАУДСОРСИНГ: СУТНІСТЬ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ЗАСТОСУВАННЯ

Майстренко О.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри менеджменту та бізнесу
Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця

Стаття присвячена актуальному питанню краудсорсингу. Проведено дослідження сутності поняття «краудсорсинг». Охарактеризовано переваги та недоліки краудсорсингу. Наведено класифікацію краудсорсингу, маркетингові та інноваційні принципи його застосування.
Ключові слова: краудсорсинг, класифікація краудсорсингу, принципи.

Майстренко О.В. КРАУДСОРСИНГ: СУТНІСТЬ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ЗАСТОСУВАННЯ
Статья посвящена актуальному вопросу краудсорсинга. Проведено исследование сущности понятия «краудсорсинг». Охарактеризованы преимущества и недостатки краудсорсинга. Приведена классификация краудсорсинга, маркетинговые и инновационные принципы его применения.
Ключевые слова: краудсорсинг, классификация краудсорсинг, принципы.

Maystrenko O.V. CROWDSOURCING: ESSENCE, TYPES, PRINCIPLES AND TOOLS
The article is devoted to actual problem crowdsourcing. The paper studied the essence of the concept of “crowdsourcing”. The characteristic advantages and disadvantages of crowdsourcing. Classification crowdsourcing, marketing and innovative principles of its application.
Keywords: crowdsourcing, classification crowdsourcing principles.

Завантажити статтю (pdf)