МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ
НА ПОКУПЦІВ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ ТА ЕЛЕКТРОНІКИ

Алданькова Г.В.
старший викладач кафедри маркетингу та реклами
Київського національного торговельно-економічного університету


У статті досліджено фактори, що впливають на вибір покупцями місця здійснення покупки побутової техніки та електроніки. Основну увагу приділено факторам маркетингових комунікацій з урахуванням сучасних цифрових технологій. Виявлено, що засоби мобільного маркетингу як канал комунікації між торговельною мережею і покупцем не можуть сьогодні повністю замінити більш традиційні інструменти, а тільки доповнюють їх.
Ключові слова: мультиканальні технології, маркетингові комунікації, мобільний маркетинг, персоналізовані повідомленНЯ, тригерні розсилки.

Алданькова Г.В. МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ ТОРГОВЫХ СЕТЕЙ КАК ФАКТОР ВЛИЯНИЯ НА ПОКУПАТЕЛЕЙ БЫТОВОЙ ТЕХНИКИ И ЭЛЕКТРОНИКИ
В статье исследованы факторы, влияющие на выбор покупателями места совершения покупки бытовой техники и электроники. Основное внимание уделено факторам маркетинговых коммуникаций с учетом современных цифровых технологий. Выявлено, что средства мобильного маркетинга как канал коммуникации между торговой сетью и покупателем не могут сегодня полностью заменить более традиционные инструменты, а только дополняют их.
Ключевые слова: мультиканальные технологии, маркетинговые коммуникации, мобильный маркетинг, персонализированные сообщения, триггерные рассылки.

Aldankova G.V. MARKETING COMMUNICATIONS OF TRADE NETWORKS AS A INFLUENCE FACTOR OF BUYERS THE HOUSEHOLD APPLIANCES AND ELECTRONICS
The article investigates the factors influencing the buyers' choice of the place of purchase of household appliances and electronics. The main attention is paid to the factors of marketing communications taking into account modern digital technologies. It is revealed that the means of mobile marketing as a channel of communication between the trading network and the buyer can not completely replace today more traditional tools, but only complement them.
Keywords: multichannel technologies, marketing communications, mobile marketing, personalized messages, trigger mailings.

Завантажити статтю (pdf)