ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Неткова В.М.
асистент кафедри маркетингу
Одеського національного політехнічного університету

Статтю присвячено вивченню процесу управління лояльністю як важливої складової частини сучасного менеджементу підприємства. Запропоновано підхід до управління, в основу якого полягає класичне «колесо менеджменту». Сформульовано основні принципи управління лояльністю споживачів, підходи та методи. Наведено основні види ризиків, які виникають. Детально описано їх сутність та форми прояву, а також наведено основні можливі варіанти дій задля їх подолання або нівелювання.
Ключові слова: управління лояльністю, принцип, нівелювання ризиків, методи, комплексний вплив, цикл.

Неткова В.Н. ПРОЦЕСС УПРАВЛЕНИЯ ЛОЯЛЬНОСТЬЮ: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ И ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ
Статья посвящена изучению процесса управления лояльностью как важной составляющей современного менеджемента предприятия. Предложен подход к управлению, в основу которого положено классическое «колесо менеджмента». Сформулированы основные принципы управления лояльностью потребителей, подходы и методы. Приведены основные виды рисков, которые возникают. Подробно описана их сущность и формы проявления, а также приведены основные возможные варианты действий для их преодоления или нивелирования.
Ключевые слова: управление лояльностью, принцип, нивелирование рисков, методы, комплексное воздействие, цикл.

Netkova V.M. THE PROCESS OF MANAGING LOYALTY: THE THEORETICAL FOUNDATIONS AND PRACTICAL ASPECTS
The article is devoted to the study of loyalty management process as an important component of modern enterprise of Management,. This paper proposes an approach to management, which is based on the classic 'tire management. " The basic principles of management of customer loyalty, approaches and methods. The main types of risks that arise. Described in detail their nature and manifestations, and are the main options for action to overcome them or leveling.
Keywords: loyalty management, principle, leveling of risks, methods, complex effect, cycle.

Завантажити статтю (pdf)