МАТРИЧНІ МЕТОДИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗВ’ЯЗКУ

Лазоренко Л.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри менеджменту
Державного університету телекомунікацій

У статті розкрито суть та відмінності стратегічного планування. Проаналізовано основні матричні методи стратегічного планування та можливості їх застосування для розроблення стратегій діяльності підприємств зв’язку. Наведено приклад дослідження окремих послуг компанії «Київстар» на ринку мобільного зв’язку України за допомогою методу Бостонської консалтингової групи.
Ключові слова: стратегія, стратегічне планування, матричні методи, матриця Бостонської консалтингової групи, підприємства зв’язку.

Лазоренко Л.В. МАТРИЧНЫЕ МЕТОДЫ СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПЛАНИРОВАНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ СВЯЗИ
В статье раскрыта суть и отличия стратегического планирования. Сделан анализ основных матричных методов стратегического планирования и возможности их использования для разработки стратегий деятельности предприятий связи. Приведен пример исследования отдельных услуг компании «Киевстар» на рынке мобильной связи Украины с помощью метода Бостонской консалтинговой группы.
Ключевые слова: стратегия, стратегическое планирование, матричные методы, матрица Бостонской консалтинговой группы, предприятия связи.

Lazorenko L.V. MATRIX METHODS OF STRATEGIC PLANNING OF ACTIVITY OF ENTERPRISES OF CONNECTION
Essence and differences of the strategic planning are exposed in the article. The basic matrix methods of the strategic planning and possibility of their application for development of strategies of activity of enterprises of connection are analyzed. An example of research of some kind of services of company "Kyivstar" at the market of mobile communication of Ukraine by method of Boston consulting group is given.
Keywords: strategy, strategic planning, matrix methods, matrix of Boston consulting group, enterprises of connection.

Завантажити статтю (pdf)

Завантажити статтю (pdf)