ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТИХ ТОВАРІВ

Данько Т.І.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Національного університету «Львівська політехніка»

У статті досліджено особливості та тенденції розвитку ринку екологічно чистих товарів, що є частиною споживчого ринку, який охоплює відносини виробництва, розподілу та споживання. Встановлено, що формування та розвиток ринку екологічно чистих товарів є складним процесом, який передбачає узгодження інтересів усіх його суб’єктів, у першу чергу виробників, споживачів та суспільства. Виділено типи мотивів споживання екологічно чистих товарів.
Ключові слова: ринок, екологічно чисті товари, виробники, споживачі, сегмент ринку.

Данько Т.И. ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ОТЕЧЕСТВЕННОГО РЫНКА ЭКОЛОГИЧЕСКИ ЧИСТЫХ ТОВАРОВ
В статье исследованы особенности и тенденции развития рынка экологически чистых товаров, являющихся частью потребительского рынка, который охватывает отношения производства, распределения и потребления. Установлено, что формирование и развитие рынка экологически чистых товаров является сложным процессом, который предусматривает согласование интересов всех его субъектов, в первую очередь производителей, потребителей и общества. Выделены типы мотивов потребления экологически чистых товаров.
Ключевые слова: рынок, экологически чистые товары, производители, потребители, сегмент рынка.

Danko T.I. FEATURES OF THE DOMESTIC MARKET ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PRODUCTS
In the article the characteristics and trends of the market environmentally friendly products that are part of the consumer market, which covers relations of production, distribution and consumption. It was established that the formation and development of environmentally friendly products is a complex process that involves the coordination of interests of all its stakeholders, especially producers, consumers and society. Highlighted types motives consumption of environmentally friendly products.
Keywords: market, environmentally friendly products, manufacturers, consumers, market segment.

Завантажити статтю (pdf)