УДОСКОНАЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ПІДХОДУ
ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Соколова Л.В.
доктор економічних наук, професор,
кафедра економічної кібернетики та управління економічною безпекою
Харківського національного університет радіоелектроніки
Верясова Г.М.
старший викладач
кафедра економічної кібернетики та управління економічною безпекою
Харківського національного університету радіоелектроніки

У статті досліджено теоретичні питання щодо науково-методичного забезпечення оцінки маркетингової активності підприємств в умовах кібермаркетингу. Запропоновано методичний підхід, який базується на розрахунку інтегрального оцінного показника з урахуванням сучасної складової Інтернет-маркетингу. При розрахунку інтегрального показника маркетингової активності підприємства ураховано групу показників Інтернет-маркетингу.
Ключові слова: підприємство, маркетингова активність, методичний підхід, групові показники оцінки, інтегральний показник.

Соколова Л.В., Верясова А.Н. УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКОГО ПОДХОДА К ОЦЕНКЕ МАРКЕТИНГОВОЙ АКТИВНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
В статье исследованы теоретические вопросы относительно научно-методического обеспечения оценки маркетинговой активности предприятий в условиях кибермаркетинга. Предложен методический подход, который основывается на расчете интегрального показателя с учетом современной составляющей Интернет-маркетинга. При расчете интегрального показателя маркетинговой активности учитывается группа показателей Интернет-маркетинга.
Ключевые слова: предприятие, маркетинговая активность, методический подход, групповые показатели оценки, интегральный показатель.

Sokolova L.V., Veriasova G.M. IMPROVEMENT OF SCIENTIFIC AND METHODICAL APPROACH TO THE EVALUATION OF ENTERPRISE’S MARKETING ACTIVITY
In the article the theoretical questions regarding the scientific and methodological support evaluation of marketing activity of the enterprises under the conditions of cyber marketing were considered. The methodical approach, which is based on the calculation of the integral index, taking into account the modern part of Internet marketing was suggested. When calculating the integral index of marketing activity a group of online-marketing indicators was taken into account.
Keywords: an enterprise, marketing activity, methodical approach, a group of evaluation indicators, integral index.

Завантажити статтю (pdf)