ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА

Семенчук Т.Б.
кандидат економічних наук, доцент,
Київська державна академія водного транспорту
імені гетьмана Петра Конашевича Сагайдачного
Басараб Н.А.
магістр
Київської державної академії водного транспорту
імені гетьмана Петра Конашевича Сагайдачного

У статті обґрунтовано визначення поняття «імідж». Також розглянуто основні його функції, структуру, чинники внутрішнього та зовнішнього середовища. Наведено основні принципи та етапи формування іміджу підприємства. Особлива увага приділено згрупуванню схеми елементів формування іміджу підприємства.
Ключові слова: імідж, формування іміджу підприємства, позитивний імідж підприємства, функції, принципи іміджу підприємства, елементів формування іміджу підприємства.

Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. ФОРМИРОВАНИЕ ИМИДЖА ПРЕДПРИЯТИЯ
В статье обосновано определение понятия «имидж». Также рассмотрены основные его функции, структуру, факторы внутренней и внешней среды. Рассмотрены основные принципы и этапы формирования имиджа предприятия. Особое внимание уделено группирование схемы элементов формирования имиджа предприятия.
Ключевые слова: имидж, формирование имиджа предприятия, положительный имидж предприятия, функции, принципы имиджа предприятия, элементов формирования имиджа предприятия.

Semenchuk Т.B., Basarab N.A. THE FORMATION OF COMPANY IMAGE
The article substantiates the definition of «image». Also considered its basic functions, structure, factors internal and external environment. The basic principles and stages of company image. Particular attention is paid to the grouping circuit elements the formation of company image.
Keywords: image, the formation of company image, a positive of company image, functions, principles of company image, company image forming the elements.

Завантажити статтю (pdf)