МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ НАСІННЯ СОНЯШНИКУ

Полторак А.С.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування
Миколаївського національного аграрного університету

Стаття присвячена актуальним питанням маркетингової складової забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику. Виокремлено особливості конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, представлено складові маркетингового аспекту забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, узагальнено маркетинговий інструментарій, який доцільно використовувати для застосування заходів, спрямованих на формування конкурентних переваг підприємств-виробників соняшнику.
Ключові слова: маркетинг, конкурентоспроможність, маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності, соняшник, сільське господарство.

Полторак А.С. МАРКЕТИНГОВАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ-ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ СЕМЯН ПОДСОЛНЕЧНИКА
Статья посвящена актуальным вопросам маркетинговой составляющей обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника. Выделены особенности конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, представлены составляющие маркетингового аспекта обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, обобщен маркетинговый инструментарий, который целесообразно использовать для применения мер, направленных на формирование конкурентных преимуществ предприятий-производителей подсолнечника.
Ключевые слова: маркетинг, конкурентоспособность, маркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособности, подсолнечник, сельское хозяйство.

Poltorak A.S. THE MARKETING COMPONENT TO ENSURE THE COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES PRODUCING SUNFLOWER SEEDS
The article is devoted to topical issues of the marketing component of the competitiveness of enterprises-producers of sunflower seeds. The features of competitiveness of enterprises-producers of sunflower seeds presented the components of the marketing aspect of competitiveness of enterprises-producers of sunflower seed, collectively marketing tools that should be used for the application of measures, directed on formation of competitive advantages of enterprises-producers of sunflower.
Keywords: marketing, competitiveness, marketing component of competitiveness, sunflower, agriculture.

Завантажити статтю (pdf)