КОМУНІКАЦІЇ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: ЗАГАЛЬНЕ ТА СПЕЦИФІЧНЕ

Дейнега І.О.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри менеджменту
Рівненського державного гуманітарного університету
Андрощук М.С.
викладач кафедри менеджменту
Рівненського державного гуманітарного університету

У статті розкрито особливості смислового наповнення поняття «комунікація» відповідно до наявних соціального, технічного, гуманістичного та комерційного (маркетингового) підходів. Описано основні характеристики комунікативних процесів на ринку освітніх послуг і конкретизовано їх функціональне навантаження. Визначено типи зовнішніх комуніка¬тивних потоків, що використовуються в діяльності організацій на ринку освітніх послуг. Обґрунтовано доцільність використання ними окремих елементів комунікативного комплексу.
Ключові слова: комунікація, освітні послуги, зовнішні комунікативні потоки, комунікативний комплекс.

Дейнега И.А., Андрощук М.С. КОММУНИКАЦИИ НА РЫНКЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ: ОБЩЕЕ И СПЕЦИФИЧЕСКОЕ
В статье раскрыты особенности смыслового наполнения понятия «коммуникация» в соответствии с существующими социальным, техническим, гуманистическим и коммерческим (маркетинговым) подходами. Описаны основные характеристики коммуникативных процессов на рынке образовательных услуг и конкретизирована их функциональная нагрузка. Определены типы внешних коммуникативных потоков, используемых в деятельности организаций на рынке образовательных услуг. Обоснована целесообразность использования ими отдельных элементов коммуникативного комплекса.
Ключевые слова: коммуникация, образовательные услуги, внешние коммуникативные потоки, коммуникативный комплекс.

Deynega I.A., Androshchuk M.S. COMMUNICATION IN THE EDUCATIONAL SERVICES: GENERAL AND SPECIFIC
The features of the semantic content of the term "communication" in accordance with existing social, technical, humanistic and commercial (marketing) approaches. The basic characteristics of communication processes in the educational market and specified their functional load. Types of external communication flows used in activities of the educational market. The expediency of use of certain elements of the communication complex.
Keywords: communication, educational services, external communication flows, communicative complex.

Завантажити статтю (pdf)