МОДЕЛЬ КОНТРАКТНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЯК СКЛАДОВА ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВУГЛЕДОБУВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Залознова Ю.С.
доктор економічних наук, старший науковий співробітник,
заступник директора з наукової роботи
Трушкіна Н.В.
науковий співробітник, магістр з економіки
Інституту економіки промисловості НАН України

Досліджено особливості організації контрактної діяльності з різними категоріями споживачів вугільної продукції. Запропоновано алгоритми процесу обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів з урахуванням їх специфіки. Розроблено пропозиції щодо уточнення та доповнення змісту контракту на поставку вугільної продукції.
Ключові слова: вугледобувне підприємство, контрактні взаємовідносини, різні категорії споживачів, збутова діяльність, контрактна діяльність, контракт на поставку, алгоритм, модель, процес обслуговування.

Залознова Ю.С., Трушкина Н.В. МОДЕЛЬ КОНТРАКТНЫХ ВЗАИМООТНОШЕНИЙ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ СБЫТОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УГЛЕДОБЫВАЮЩЕГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Исследованы особенности организации контрактной деятельности с различными категориями потребителей угольной продукции. Предложены алгоритмы процесса обслуживания крупно-, средне- и мелкооптовых потребителей с учетом их специфики. Разработаны предложения по уточнению и дополнению содержания контракта на поставку угольной продукции.
Ключевые слова: угледобывающее предприятие, контрактные взаимоотношения, различные категории потребителей, сбытовая деятельность, контрактная деятельность, контракт на поставку, алгоритм, модель, процесс обслуживания.

Zaloznova Yu.S., Trushkina N.V. MODEL CONTRACTUAL RELATIONSHIP AS A COMPONENT OF MARKETING ACTIVITY COAL ENTERPRISE
Specifics of the contract activity of various categories of consumers of coal products investigated. Algorithms service process large-, average-, small wholesale customers offered taking into account their specific features. Proposals to clarify and supplement the content of the contract to supply coal products developed.
Keywords: coal mining enterprise, contractual relationships, different categories of consumers, marketing activity, contract activities, contract for the supply, algorithm, model, service process.

Завантажити статтю (pdf)