МІСЦЕ ОЦІНЮВАННЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Бедрадіна Г.К.
викладач кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Одеського національного економічного університету

У статті проаналізовано та узагальнено сучасні підходи вчених та спеціалістів до трактування місця етапу оцінки якості послуг у загальній системі управління якістю на туристичних підприємствах. Наведено авторське бачення змісту та місця оцінювання якості в системі та механізмі управління якістю туристичних послуг.
Ключові слова: оцінка, управління якістю, механізм управління якістю, туристичне підприємство, суб’єкт туристичної діяльності, споживач туристичних послуг, туроператор, турагент.

Бедрадина А.К. МЕСТО ОЦЕНИВАНИЯ В СИСТЕМЕ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ТУРИСТИЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
В статье проанализированы и обобщены современные подходы ученых и специалистов к трактовке места этапа оценки качества услуг в общей системе управления качеством на туристических предприятиях. Приведено авторское видение содержания и места оценивания качества в системе и механизме управления качеством туристических услуг.
Ключевые слова: оценка, управление качеством, механизм управления качеством, туристическое предприятие, субъект туристической деятельности, потребитель туристических услуг, туроператор, турагент.

Bedradina G.K. PLACE IN EVALUATING THE QUALITY MANAGEMENT SYSTEM FOR TOURISM ENTERPRISES
Modern approaches of scientists and specialists concerning interpretation of plan and quality evaluation of services in the general system of quality management of tourist enterprises are analyses and generalized in this article. Author's vision of content and place of quality evaluation is given in the article, also the mechanism of quality management of tourist services is considered.
Keywords: assessment, quality management, quality management mechanism, travel enterprise, tourism activity subject, consumer of tourism services, touroperator, touragent.

Завантажити статтю (pdf)