ПРИНЦИПИ ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ УКРАЇНИ

Трішкіна Н.І.
кандидат економічних наук, доцент, директор
Хмельницького торговельно-економічного коледжу
Київського національного торговельно-економічного університету

Статтю присвячено принципам, які застосовуються в посередницькій діяльності на споживчому ринку України. Викладено авторське бачення дотримання принципів діяльності торговельного посередництва. Запропоновано нові підходи до реалізації принципів посередницької діяльності.
Ключові слова: торгівля, посередництво, принципи, споживчий ринок, контрагенти, комерційні операції.

Тришкина Н.И. ПРИНЦИПЫ ПОСРЕДНИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА ПОТРЕБИТЕЛЬСКОМ РЫНКЕ УКРАИНЫ
Статья посвящена принципам, применяемым в посреднической деятельности на потребительском рынке Украины. Изложено авторское видение соблюдения принципов деятельности торгового посредничества. Предложены новые подходы к реализации принципов посреднической деятельности.
Ключевые слова: торговля, посредничество, принципы, потребительский рынок, контрагенты, коммерческие операции.

Trishkina N.I. PRINCIPLES MEDIATION IN CONSUMER MARKETS UKRAINE
The article is devoted to the principles used in mediation in the consumer market of Ukraine. The article author's vision of respect for the principles of trade intermediation. New approaches in implementing the principles of mediation.
Keywords: trade, mediation, principles, consumer market, contractors, commercial transactions.

Завантажити статтю (pdf)