СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ

Кучер С.Ф.
кандидат економічних наук, доцент,
Бердянський державнийпедагогічний університет

Ротарєв М.Д.
студент
Бердянського державного педагогічного університету

Найважливішими проблемами кожного підприємства, що функціонує в ринкових умовах, є виживання і забезпечення подальшого розвитку. Стаття присвячена вирішенню цих проблем, яке полягає у створенні і реалізації конкурентних переваг, що значною мірою можуть бути досягнуті на основі грамотно розробленої й результативної стратегії розвитку підприємства. Саме тому впровадження стратегічного управління є однією з основних задач і умов забезпечення результативної діяльності на ринку. Стратегічне управління є процесом, за допомогою якого менеджери здійснюють довгострокове керівництво підприємством, визначають специфічні цілі діяльності, розробляють стратегії для досягнення цих цілей, враховуючи всі релевантні зовнішні та внутрішні умови, а також забезпечують виконання розроблених відповідних планів, які постійно розвиваються і змінюються. Впровадження концепції стратегічного управління на підприємстві передбачає організацію та здійснення професійної діяльності зі стратегічного аналізу, розвитку, реалізації і контролю стратегії, спрямованої на досягнення місії та цілей його функціонування.
Ключові слова: стратегічне управління, стратегії, диверсифікація, ризики, підприємство.

Кучер С.Ф., Ротарев М.Д. СТРАТЕГИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЕМ НА ОСНОВЕ ДИВЕРСИФИКАЦИИ ЕГО ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Важнейшими проблемами каждого предприятия, функционирующего в рыночных условиях, являются выживание и обеспечение дальнейшего развития. Статья посвящена решению этих проблем, которое заключается в создании и реализации конкурентных преимуществ, что в значительной степени могут быть достигнуты на основе грамотно разработанной и эффективной стратегии развития предприятия. Именно поэтому внедрение стратегического управления является одной из основных задач и условий обеспечения результативной деятельности на рынке. Стратегическое управление является процессом, посредством которого менеджеры осуществляют долгосрочное руководство предприятием, определяют специфические цели деятельности, разрабатывают стратегии для достижения этих целей, учитывая все релевантные внешние и внутренние условия, а также обеспечивают выполнение разработанных соответствующих планов, которые постоянно развиваются и меняются. Внедрение концепции стратегического управления на предприятии предусматривает организацию и осуществление профессиональной деятельности по стратегическому анализу, развитию, реализации и контролю стратегии, направленной на достижение миссии и целей его функционирования.
Ключевые слова: стратегическое управление, стратегии, диверсификация, риски, предприятие.

Kucher S.F., Rotariev M.D. STRATEGIC MANAGEMENT OF ENTERPRISE THROUGH THE DIVERSIFICATION OF ITS ACTIVITIES
The most important problems of each company which operating in the market are providing survival and further development. The article is dedicated to the solution which means to create competitive advantage that can be reached by effective development strategy. That is why implementation of strategic management is one of the main conditions of an effective market activity. Strategic management is the process which is used by managers for a long-term enterprise manages. They define specific objectives; develop strategies to achieve them taking into account all relevant internal and external conditions. Also they confirm developed plans that are constantly evolving and changing.
Keywords: strategic management, strategies, diversification, risks, enterprise.

Завантажити статтю (pdf)