АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Коваленко Л.Г.
кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва

Статтю присвячено виявленню особливостей, тенденцій, принципів і закономірностей формування асортиментної політики закладів ресторанного господарства. Встановлено, що досконалою стратегією під час розробки виробничої програми є введення в меню новинок та фірмових страв і напоїв власного приготування у поєднанні з класичними стравами та напоями й елементами національної кухні.
Ключові слова: ресторан, продукт, асортимент, споживач, потреба.

Коваленко Л.Г. АССОРТИМЕНТНАЯ ПОЛИТИКА ЗАВЕДЕНИЙ РЕСТОРАННОГО ХОЗЯЙСТВА УКРАИНЫ
Статья посвящена выявлению особенностей, тенденций, принципов и закономерностей формирования ассортиментной политики заведений ресторанного хозяйства. Установлено, что совершенной стратегией при разработке производственной программы является введение в меню новинок и фирменных блюд и напитков собственного производства в сочетании с классическими блюдами и напитками, а также элементами национальной кухни.
Ключевые слова: ресторан, продукт, ассортимент, потребитель, потребность.

Kovalenko L.H. ASSORTMENT POLICY INSTITUTIONS RESTAURANT INDUSTRY IN UKRAINE
The article is devoted to revealing features, trends, principles and patterns of product policy institutions restaurant industry. Found that perfect strategy for the development of the production program is the introduction of a new menu and specials and homemade drinks combined with classic dishes and drinks and cuisine elements.
Keywords: restaurant, product, range, consumer, need.

Завантажити статтю (pdf)