МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Шарко В.В.
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

Поліщук І.І.
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та реклами
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

Статтю присвячено актуальним питанням дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства. У роботі авторами систематизовано показники оцінки та проведено аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Деталізовано методи та способи дослідження маркетингового потенціалу.
Ключові слова: потенціал, маркетинговий потенціал, торговельне підприємство, маркетингова діагностика, аудит, SWOT-аналіз.

Шарко В.В., Полищук И.И. МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦИАЛА ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Статья посвящена актуальным вопросам исследования маркетингового потенциала торгового предприятия. В работе авторами систематизированы показатели оценки и проведен анализ маркетингового потенциала предприятия. Детализированы методы и способы исследования маркетингового потенциала.
Ключевые слова: потенциал, маркетинговый потенциал, торговое предприятие, маркетинговая диагностика, аудит, SWOT-анализ.

Sharko V.V., Polishchuk I.I. METHODS OF STUDY OF MARKETING POTENTIAL OF TRADING ENTERPRISES
The article is devoted to the study of marketing potential of trading enterprises. In the work of the authors of a systematic performance evaluation and analysis of marketing potential of the enterprise. Detailed methods and techniques for study of marketing potential.
Keywords: potential, marketing potential, commercial enterprise, marketing diagnostics, audit, SWOT analysis.

Завантажити статтю (pdf)