ПЕРСПЕКТИВИ СТАТИСТИКИ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ В ПРОЦЕСІ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМИ

Хасан Алі Аль-Абабнех
кандидат технічних наук, аспірант кафедри міжнародної економіки
Національного авіаційного університету

У статті викладено основні поняття рекламної кампанії та зазначена важливість процесу планування рекламної кампанії. Відзначено велике розмаїття визначень реклами, що створює пропорційно велику кількість лінгвістичних змінних в процесі планування. Запропоновано ознайомитись з ключовими поняттями статистики як інструменту оперування лінгвістичними даними. Розглянута можливість і, як наслідок, ефективність використання статистичних методів при плануванні рекламної кампанії. Зроблено висновки про доцільність використання методів статистики при плануванні рекламної кампанії.
Ключові слова: реклама, планування реклами, статистика, лінгвістичні змінні.

Хасан Али Аль-Абабнех. ПЕРСПЕКТИВЫ СТАТИСТИКИ ПРИ ПРИМЕНЕНИИ В ПРОЦЕСЕ ПЛАНИРОВАНИЯ РЕКЛАМЫ
В статье изложены основные понятия рекламной кампании и отмечена важность процесса планирования рекламной кампании. Отмечено большое разнообразие определений рекламы, что создает пропорционально большое количество лингвистических переменных в процессе планирования. Предложено ознакомиться с ключевыми понятиями статистики как инструмента оперирования лингвистическими данными. Рассмотрена возможность и, как следствие, эффективность использования статистических методов при планировании рекламной кампании. Сделаны выводы о целесообразности использования методов статистики при планировании рекламной кампании.
Ключевые слова: реклама, планирование рекламы, статистика, лингвистические переменные.

Hassan Ali al-Ababneh. FUTURE OF STATISTICS IN THE APPLICATION IN THE PLANNING OF ADVERTISING
The article presents the basic concepts of advertising and indicated the importance of planning an advertising campaign. Noted great variety of definitions of advertising, which creates proportionally large number of linguistic variables in the planning process. A familiar with key concepts of statistics as a tool for manipulation of linguistic data. The possibility and, consequently, the effectiveness of statistical methods in planning the campaign. The conclusions of the feasibility of using statistical methods in planning the campaign.
Keywords: advertising, advertising planning, statistics, linguistic variables.

Завантажити статтю (pdf)