СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ

Турчак В.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економіки підприємства та міжнародної економіки
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

У статті розглядається актуальна проблема подальшого розвитку малого підприємництва в умовах економічної нестабільності. Визначено основні фактори, що створюють першочерговий вплив на підприємницьке середовище. Запропоновано показники, що дозволяють досягти загальної стратегічної мети в межах збалансованої системи. Виділено концептуальні напрями забезпечення конкурентних переваг.
Ключові слова: мале підприємництво, стратегічні напрями, стратегія, конкурентоспроможність, конкурентні переваги.

Турчак В.В. СТРАТЕГИЧЕСКИЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЯ МАЛОГО ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА В УСЛОВИЯХ НЕСТАБИЛЬНОСТИ
В статье рассматривается актуальная проблема дальнейшего развития малого предпринимательства в условиях экономической нестабильности. Определены основные факторы, создающие первоочередное влияние на предпринимательскую среду. Предложенные показатели, позволяющие достичь общей стратегической цели в пределах сбалансированной системы. Выделены концептуальные направления обеспечения конкурентных преимуществ.
Ключевые слова: малое предпринимательство, стратегические направления, стратегия, конкурентоспособность, конкурентные преимущества.

Turchak V.V. THE STRATEGIC DIRECTIONS OF SMALL ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT IN INSTABILITY CONDITIONS
The problem of small entrepreneurship development in conditions of economic instability is considered in the article. The main factors that make a decisive impact on the business environment are defined. The indicators that allow to achieve common strategic objectives within a Balanced Scorecard are proposed. The conceptual directions of providing a competitive advantage are detected.
Keywords: small entrepreneurship, strategic directions, strategy, competitive, competitive advantage.

Завантажити статтю (pdf)