ГЕЙМІФІКАЦІЯ: ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ

Присакар І.І.
аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету

У статті досліджено важливість та актуальність застосування гейміфікації як ефективної ігрової технології впливу на лояльність споживачів послуг ресторанного бізнесу. Визначено сутність та основні складові елементи гейміфікації, виокремлено принципи застосування гейміфікації в ресторанному бізнесі. Наведено приклади апробації елементів гейміфікації вітчизняними підприємствами ресторанного господарства. Систематизовано основні проблеми ресторанного бізнесу, які вирішуються шляхом застосування гейміфікації.
Ключові слова: ігрові технології, гейміфікація, програми лояльності, бонус, дисконт, сегментація гравців.

Присакар И.И. ГЕЙМИФИКАЦИЯ: ЭФФЕКТИВНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ ВЛИЯНИЯ НА ЛОЯЛЬНОСТЬ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ РЕСТОРАННЫХ УСЛУГ
В статье исследованы важность и актуальность применения геймификации как эффективной игровой технологии влияния на лояльность потребителей услуг ресторанного бизнеса. Определена сущность и основные составляющие элементы геймификация, выделены принципы применения геймификация в ресторанном бизнесе. Приведены примеры апробации элементов геймификация отечественными предприятиями ресторанного хозяйства. Систематизированы основные проблемы ресторанного бизнеса, решаемые путем применения геймификация.
Ключевые слова: игровые технологии, геймификация, программы лояльности, бонус, дисконт, сегментация игроков.

Prysakar I.I. GAMIFICATION: THE EFFICIENT TECHNOLOGY OF INFLUENCE ON CUSTOMER LOYALTY OF RESTAURANT SERVICES
The importance and actuality of application of gamification as an effective gaming technology impact on customer loyalty service of restaurant business is investigated in the article. The essence and main components of gamification are defined; principles applying gamification in the restaurant business are directed. The examples of applicationespecial elements of gamification in domestic enterprises of restaurant business are discrebed. Major problems of restaurant business that can be resolved by applying gamification are systematized in this publication.
Keywords: game technology, gamification, loyalty programs, bonus, discount, segmentation of players.

Завантажити статтю (pdf)