УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ  ЗАСОБАМИ КРАУДСОРСИНГУ

Коновал В.В.
кандидат економічних наук,
асистент кафедри маркетингу та реклами
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського торговельно-економічного університету   

У статті розглянуто можливості застосування краудсорсингу в маркетинговій діяльності підприємств. Складено алгоритм запровадження краудсорсингу в діяльності підприємств. Досліджено низку переваг та недоліків краудсорсингу. Сформульовано концепцію управління виробничим потенціалом підприємств легкої промисловості засобами краудсорсингу в межах клієнтоорієнтованої збутової політики.
Ключові слова: краудсорсинг, маркетинг, виробничий потенціал, управління, легка промисловість.

Коновал В.В. УПРАВЛЕНИЕ ПРОИЗВОДСТВЕННЫМ ПОТЕНЦИАЛОМ ПРЕДПРИЯТИЙ ЛЕГКОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ СРЕДСТВАМИ КРАУДСОРСИНГА
В статье рассмотрены возможности применения краудсорсинга в маркетинговой деятельности предприятий. Составлен алгоритм внедрения краудсорсинга в деятельности предприятий. Исследован ряд преимуществ и недостатков краудсорсинга. Сформулирована концепция управления производственным потенциалом предприятий легкой промышленности средствами краудсорсинга в пределах клиентоориентированной сбытовой политики.
Ключевые слова: краудсорсинг, маркетинг, производственный потенциал, управление, легкая промышленность.

Konoval V.V. MANAGEMENT OF PRODUCTION POTENTIAL OF ENTERPRISES OF LIGHT INDUSTRY OF THE MEANS OF CROWDSOURCING
The article considers possibilities of application of crowdsourcing in marketing activities of enterprises. The author has compiled algorithm implementation of crowdsourcing in the activities of enterprises. And also investigated a number of advantages and disadvantages of crowdsourcing. Formulated the concept of management of  production potential of enterprises of light industry by means of crowdsourcing within clan sales policy.
Keywords: crowdsourcing, marketing, production potential, management, light industry.

Завантажити статтю (pdf)