ФАКТОРИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ

Рижко О.В.
аспірант,
Європейський університет, м. Київ

Автором статті визначено соціально-економічну роль, завдання і принципи діяльності малих підприємств, вивчено фактори впливу на формування та раціональний розвиток цього сектору економіки у контексті забезпечення його важливого місця в економіці країни. У статті обгрунтовано, що лише забезпечення позитивних аспектів усіх факторів у їх взаємозв’язку сприятиме належному розвиткові підприємств малого бізнесу та виконанню ними своєї важливої ролі соціально-економічного розвитку країни, її регіонів, окремих територій.
Ключові слова: малий бізнес, підприємництво, фактори підприємницької діяльності, фактори розвитку соціально-економічних взаємин.

Рыжко О.В. ФАКТОРЫ РАЗВИТИЯ МАЛОГО БИЗНЕСА
Автором статьи определены социально-экономическую роль, задачи и принципы деятельности малых предприятий, изучены факторы влияния на формирование и рациональное развитие этого сектора экономики в контексте обеспечения его важного места в экономике страны. В статье обосновано, что только обеспечение положительных аспектов всех факторов в их взаимосвязи будет способствовать надлежащему развитию предприятий малого бизнеса и выполнению ими своей важной роли социально-экономического развития страны, ее регионов, отдельных территорий.
Ключевые слова: малый бизнес, предпринимательство, факторы предпринимательской деятельности, факторы развития социально-экономических взаимоотношений.

Ryzhkov O.V. FACTORS OF DEVELOPMENT OF SMALL BUSINESS
The author of the article identified socio-economic role, tasks and principles of activity of small enterprises, examined the factors influencing the formation and rational development of this sector of the economy in the context of ensuring its important position in the economy of the country. The article proves that only the positive aspects of all the factors in their relationship will facilitate the proper development of small businesses and fulfilling its important role of socio-economic development of the country, its regions, separate territories.
Keywords: small business, entrepreneurship, factors of entrepreneurship, factors of socio-economic relations.

Завантажити статтю (pdf)