КОНЦЕПЦІЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В КОНТЕКСТІ ОЦІНКИ ЙОГО ФІНАНСОВОГО СТАНУ

Панасюк О.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри аудиту та економічного аналізу
Навчально-наукового інституту обліку, аналізу та аудиту
Університету державної фіскальної служби України

Стаття присвячена дослідженню концепції вартості підприємства як нового напрямку здійснення оцінки його фінансового стану. Розглянуто та проаналізовано сутність та принципи застосування таких моделей вартості компанії, як дисконтування грошових потоків, економічної доданої вартості, ринкової доданої вартості та доданої вартості власного капіталу. Обґрунтовано ефективність їх поєднання в контексті здійснення оцінки фінансового стану підприємства у трьох часових категоріях.
Ключові слова: фінансовий стан підприємства, оцінка фінансового стану підприємства, вартість підприємства, дисконтування грошових потоків, економічна додана вартість, ринкова додана вартість, додана вартість власного капіталу.

Панасюк О.В. КОНЦЕПЦИЯ СТОИМОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ В КОНТЕКСТЕ ОЦЕНКИ ЕГО ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
Статья посвящена исследованию концепции стоимости предприятия как нового направления осуществления оценки его финансового состояния. Рассмотрены и проанализированы сущность и принципы применения таких моделей стоимости компании, как дисконтирование денежных потоков, экономической добавленной стоимости, рыночной добавленной стоимости и добавленной стоимости собственного капитала. Обоснована эффективность их сочетание в контексте осуществления оценки финансового состояния предприятия в трех временных категориях.
Ключевые слова: финансовое состояние предприятия, оценка финансового состояния предприятия, стоимость предприятия, дисконтирования денежных потоков, экономическая добавленная стоимость, рыночная добавленная стоимость, добавленная стоимость собственного капитала.

Panasyuk O.V. CONCEPT OF THE VALUE OF THE ENTERPRISE IN THE CONTEXT OF ASSESSMENT OF ITS FINANCIAL CONDITION
The article is devoted to the study of the concept of the value of the company as a new direction in assessing its financial condition. The essence and principles of using such models of company value as cash flow discounting, economic added value, market value added and value added of equity are considered and analyzed. The efficiency of their combination in the context of evaluating the financial condition of an enterprise in three time categories is substantiated.
Keywords: financial condition, assessment of the financial condition of the company, enterprise value, economic value added, market value added, shareholders value added.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-196

Завантажити статтю (pdf)