РОЛЬ СТРАТАГЕМ ПРИ ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРА

Яроміч С.А.
кандидат економічних наук, професор,
професор кафедри менеджменту організацій
Одеського регіонального інституту державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України
Бекетова О.А.
кандидат технічних наук, доцент,
доцент кафедри економічної кібернетики та інформаційних технологій
Одеського національного політехнічного університету
Комарова Т.С.
магістрант
Одеського регіонального інституту державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України

В данній статті розкривається сутність поняття «стратагеми», аналізуються особливості застосування їх у виборі стратегії організації. Розглянути переваги застосування стратагем у діяльності організації. Розкрито принципи впровадження стратагем. Надані визначення поняття «стратагема» з точок зору різних вчених. Показано, що стратагеми підсилюють класичні методи формування стратегічних альтернатив особливо на стадії формулювання завдання.
Ключові слова: стратагеми, бізнес, мислення, рішення, ідеї, єфективність, успіх, стратегії.

Яромич С.А., Бекетова Е.А., Комарова Т.С. РОЛЬ СТРАТАГЕМ ПРИ ФОРМИРОВАНИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ МЕНЕДЖЕРА
В данной статье раскрывается сущность понятия «стратагемы», анализируются особенности применения их в выборе стратегии организации. Рассмотрены преимущества применения стратагем в деятельности организации. Раскрыты принципы внедрения стратагем. Предоставлены трактовки сущности понятия «стратагема» с точек зрения различных ученых. Показано, что стратагемы усиливают классические методы формирования стратегических альтернатив, особенно на стадии формулирования задачи.
Ключевые слова: стратагемы, бизнес, мышления, решения, идеи, эффективность, успех, стратегии.

Jaromich S.A., Beketova O.A., Komarova T.S. THE ROLE OF STRATAGEMS IN FORMING STRATEGIC INTELLIGENCE
This article deals with the specific features of stratagems wich can be used for the formation of strategic thinking by managers. It also investigates the key success factors of stratagems (strategic alternatives). The definitions of the concept of stratagem from the points of view of various scientists are presented. Interpretations of the essence of the concept "stratagem" from the points of view of various scientists are provided. It is shown that stratagems reinforce classical methods of forming strategic alternatives, especially at the stage of formulating a task.
Keywords: stratagems, business, thinking, solutions, ideas, efficiency, success, strategies.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-111

Завантажити статтю (pdf)