ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА

Савчук Т.А.
студентка
Національного технічного університету України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Язвінська Н.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри промислового маркетингу
Національного технічного університету України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Стаття присвячена основним актуальним питанням роботи сучасного підприємства у сфері цифрового маркетингу, а саме формуванню програми цифрового маркетингу та підвищенню узгодженості взаємодії підприємств - замовника та виконавця послуг цифрового маркетингу в процесі планування та реалізації даних послуг. В наведеній статті проаналізовано наукові праці вітчизняних та іноземних вчених за направленням цифрового маркетингу та на основі проведеного дослідження сформовано власне розуміння цифрового маркетингу, визначено головні інструменти та показники їх ефективності. Також на основі розглянутих теоретико – практичних особливостей цифрового маркетингу запропоноване власне визначення програми цифрового маркетингу та виділено основні цілі використання цифрового маркетингу на підприємстві, визначено основних суб’єктів програми цифрового маркетингу та розроблено поетапну процедуру її формування з урахуванням взаємодії виконавця послуг з цифрового маркетингу та замовника послуг цифрового маркетингу.
Ключові слова: цифровий маркетингу, програма цифрового маркетингу, інструменти цифрового маркетингу, цілі цифрового маркетингу, показники економічної ефективності інструментів цифрового маркетингу.

Савчук Т.А., Язвинская Н.В. ФОРМИРОВАНИЕ ПРОГРАММЫ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ
Статья посвящена основным актуальным вопросам работы современного предприятия в сфере цифрового маркетинга, а именно формированию программы цифрового маркетинга и повышению согласованности взаимодействия предприятий - заказчика и исполнителя услуг цифрового маркетинга в процессе планирования и реализации данных услуг. В приведенной статье проанализированы научные труды отечественных и зарубежных ученых по направлению цифрового маркетинга и на основе проведенного исследования сформирован собственное понимание цифрового маркетинга, определены основные инструменты и показатели их эффективности. Также на основе рассмотренных теоретико - практических особенностей цифрового маркетинга предложено собственное определение программы цифрового маркетинга и выделены основные цели использования цифрового маркетинга на предприятии, определены основные субъектов программы цифрового маркетинга и разработаны поэтапную процедуру ее формирования с учетом взаимодействия исполнителя услуг по цифровому маркетингу и заказчика услуг цифрового маркетинга.
Ключевые слова: цифровой маркетинга, программа цифрового маркетинга, инструменты цифрового маркетинга, цели цифрового маркетинга, показатели экономической эффективности инструментов цифрового маркетинга.

Savchuk T.A. Iazvinska N.V. FORMING A DIGITAL MARKETING ENTERPRISE PROGRAM
The article is devoted to the main topical issues of the modern enterprise in the field of digital marketing, namely the formation of a digital marketing program and increasing the consistency of interaction between enterprises - the customer and performer of digital marketing services in the process of planning and implementing these services. This article analyzes the scientific works of domestic and foreign scientists in the field of digital marketing and, based on the study, has developed its own understanding of digital marketing, identifies the main tools and indicators of their effectiveness. Also, on the basis of the examined theoretical and practical features of digital marketing, a personal definition of a digital marketing program has been proposed and the main objectives of using digital marketing in an enterprise have been identified, the main subjects of a digital marketing program have been identified and a step-by-step procedure has been developed for its formation taking into account the interaction between the digital marketing service provider and the customer marketing.
Keywords: digital marketing, digital marketing program, digital marketing tools, digital marketing goals, cost effectiveness indicators of digital marketing tools.

DOI:  10.32782/2524-0072/2018-19-92

Завантажити статтю (pdf)