ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «МОРШИНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД «ОСКАР»

Пономаренко І.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу
Київського національного університету технологій та дизайну
Раллє Н.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу
Київського національного університету технологій та дизайну

У статті розглянуто основні напрями вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар». На основі передового досвіду щодо розробки та виведення інноваційних продуктів для досліджуваної компанії наведено пропозиції по розширенню асортименту продукції. Встановлено, що велику увагу в сучасних умовах необхідно приділяти екотрендам та здоровому способу життя. Визначено, що упаковка відіграє важливу роль у позитивному сприйнятті бренду. Представлено основні інструменти для посилення комунікацій зі споживачами мінеральних вод.
Ключові слова: асортимент продукції, маркетингова стратегія, ринок мінеральних вод, функціональні води, цільова аудиторія.

Пономаренко И.В., Ралле Н.В. УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ
ОАО «МОРШИНСКИЙ ЗАВОД МИНЕРАЛЬНЫХ ВОД« ОСКАР»

В статье рассмотрены основные направления совершенствования маркетинговой стратегии ОАО «Моршинский завод минеральных вод «Оскар». На основе передового опыта по разработке и выводу инновационных продуктов для исследуемой компании приведены предложения по расширению ассортимента продукции. Установлено, что большое внимание в современных условиях необходимо уделять экотрендам и здоровому образу жизни. Определено, что упаковка играет важную роль в положительном восприятии бренда. Представлены основные инструменты для усиления коммуникаций с потребителями минеральных вод.
Ключевые слова: ассортимент продукции, маркетинговая стратегия, рынок минеральных вод, функциональные воды, целевая аудитория.

Ponomarenko I.V., Rallie N.V. MARKETING STRATEGY IMPROVEMENT OF
CJSC «MORSHYNSKY ZAVOD MINERALNYKH VOD «OSKAR»

The article describes the main directions of improving the marketing strategy of CJSC «Morshynsky zavod mineralnykh vod «Oskar». Based on best practices in the development and withdrawal of innovative products for the company under study, proposals for expanding the product range are presented. It has been established that in modern conditions much attention should be paid to eco-trends and a healthy lifestyle. It has been determined that packaging plays an important role in the positive perception of the brand. Presents the main tools to enhance communications with consumers of mineral waters.
Keywords: assortment of products, marketing strategy, mineral water market, functional water, target audience.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-87

Завантажити статтю (pdf)