АНАЛІЗ СТАНУ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ЕКОНОМІЧНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ

Мінакова В.О.
cтарший викладач кафедри економіки підприємства,
маркетингу та економічної теорії
Луганського національного аграрного університету

У статті запропоновано застосування макросегментації до ринку освітніх послуг закладів вищої освіти. Визначено регіональні особливості попиту на ринку освітніх послуг Луганської області за економічними спеціальностями. Висвітлено вплив демографічних, економічних, соціальних, політичних та правових факторів на кількісні, якісні та структурні характеристики попиту. Запропоновано коефіцієнт конверсії як показник ефективності вступної кампанії закладу вищої освіти.
Ключові слова: макросегментація ринку, споживачі освітніх послуг, місткість ринку, спеціальності економічного спрямування, коефіцієнт конверсії вступної кампанії

Минакова В.О. АНАЛИЗ СОСТОЯНИЯ РЫНКА ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ ЛУГАНСКОЙ ОБЛАСТИ ПО ЭКОНОМИЧЕСКИМ СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ
В статье предложено применение макросегментации к рынку образовательных услуг высших учебных заведений. Определены региональные особенности спроса на рынке образовательных услуг Луганской области по экономическим специальностям. Освещено влияние демографических, экономических, социальных, политических и правовых факторов на количественные, качественные и структурные характеристики спроса. Предложен коэффициент конверсии как показатель эффективности вступительной кампании высшего ученого заведения.
Ключевые слова: макросегментация рынка, потребители образовательных услуг, емкость рынка, специальности экономического направления, коэффициент конверсии вступительной кампании

Minakova V.O. АNALYSIS OF THE MARKET SITUATION OF EDUCATIONAL SERVICES OF THE LUHANSK REGION IN ECONOMIC SPECIALTIES
The article proposes to use macrosegmentation to the market of educational services of higher educational institutions. Regional features of demand in the educational services market of the Luhansk region in economic specialties were determined. The influence of demographic, economic, social, political and legal factors on the quantitative, qualitative and structural characteristics of demand was highlighted. A conversion rate is proposed as an indicator of the effectiveness of the admission campaign of a Higher Education Іnstitutions.
Keywords: macrosegmentation of the market, consumers of educational services, market capacity, economic specialties, conversion rate of the admission campaign.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-79

Завантажити статтю (pdf)