СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ЇЇ МІСЦЕ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Гулик Т.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економіки та підприємництва
Національної металургійної академії України
Крюк В.В.
магістр
Національної металургійної академії України

Стаття присвячена сутності поняття ринкової стратегії та висвітленню її місця в системі міжнародного маркетингу. Досліджено проблему необхідності формування системи логічної та обґрунтованої маркетингової діяльності в процесі прийняття рішення про розширення асортименту, застосування сучасних управлінських технологій в умовах інтернаціоналізованого маркетингового середовища і оперативної оцінки ефективності результатів економічної діяльності. Визначені етапи маркетингової діяльності компанії в процесі міжнародної діяльності, а також виділені найбільш важливі, з точки зору особливостей маркетингу, в окремі алгоритми.
Ключові слова: стратегія, ринкова стратегія, міжнародний маркетинг, маркетингова діяльність, розвиток підприємства, макро- та мікро середовище.

Гулик Т.В., Крюк В.В. СУЩНОСТЬ ПОНЯТИЯ РЫНОЧНОЙ СТРАТЕГИИ И ЕЕ МЕСТО В СИСТЕМЕ МЕЖДУНАРОДНОГО МАРКЕТИНГА
Статья посвящена сущности понятия рыночной стратегии и освещению ее места в системе маркетинга. Исследована проблема необходимости формирования системы логической и обоснованной маркетинговой деятельности в процессе принятия решения о расширении ассортимента, применение современных управленческих технологий в условиях интернационализированного маркетинговой среды и оперативной оценки эффективности результатов экономической деятельности. Определены этапы маркетинговой деятельности компании в процессе международной деятельности, а также выделены наиболее важные, с точки зрения особенностей маркетинга, в отдельные алгоритмы.
Ключевые слова: стратегия, рыночная стратегия, международный маркетинг, маркетинговая деятельность, развитие предприятия, макро- и микро среда.

Gulyk T.V., Kruk V.V. SIGNIFICANCE OF THE CONCEPTS OF THE MARKET STRATEGY AND ITS PLACE IN THE INTERNATIONAL MARKETING
The article is devoted to the essence of the concept of market strategy and the coverage of its place in the marketing system. The problem of the need to form a system of logical and reasonable marketing activities in the decision-making process on expanding the range, the use of modern management technologies in an internationalized marketing environment and the operational assessment of the effectiveness of economic performance is investigated. The stages of the company's marketing activities in the course of international activities are defined, and the most important, in terms of marketing features, are outlined in separate algorithms.
Keywords: strategy, market strategy, international marketing, marketing activities, enterprise development, macro and micro environment.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-54

Завантажити статтю (pdf)