ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ PRODUCT PLACEMENT НА СПОЖИВАЧІВ

Головчук Ю.О.
Кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри маркетингу та реклами
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету
Чорноконь С.М.
студент
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

Стаття присвячена дослідженню ефективності використання інструменту product placement. У статті розкрито сутність product placement, як інструменту психологічного впливу на поведінку споживачів. Досліджено, які саме засоби впливу є найбільш дієвими, і які групи споживачів найбільше піддаються психологічному впливу, який чинить product placement.
Ключові слова: product placement, реклама, ринок, споживач, продукт, фільм.

Головчук Ю.А., Чорноконь С.Н. ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ВЛИЯНИЯ РRODUCT PLACEMENT НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
Статья посвящена исследованию эффективности использования инструмента product placement. В статье раскрыта сущность product placement, как инструмента психологического воздействия на поведение потребителей. Исследовано, какие именно средства воздействия являются наиболее действенными, и какие группы потребителей наиболее подвержены психологическому воздействию, которое оказывает product placement.
Ключевые слова: product placement, реклама, рынок, потребитель, продукт, фильм.

Holovchuk Y.O., Chornokon S.M. PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF INFLUENCE OFPRODUCT PLACEMENT ARE ON CONSUMERS
The article is sanctified to research of efficiency of the use of instrument of product placement. In the article essence of product is exposed placement, as to the instrument of psychological influence on behavior of consumers. In-process investigational, which one facilities of influence are most effective, and what groups of consumers most yield to psychological influence that does product placement.
Keywords: product placement, advertising, market, delivery, product, film.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-52

Завантажити статтю (pdf)