ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЙ

Головчук Ю.О.
кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри маркетингу та реклами
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету
Мельник Ю.В., Козуб М.В.
студенти
Вінницького торговельно-економічного інституту
Київського національного торговельно-економічного університету

У статті розглянуто сутність понять цифрового та традиційного маркетингу, проведена їх порівняльна характеристика та виділено основні відмінності, а також проаналізовано переваги і недоліки у практичному використанні. Визначені популярні digital-канали та їх ознаки. Зроблено висновки щодо значення цифрового маркетингу в діяльності компаній і наведено пропозиції вдосконалення інноваційного інструменту комунікацій.
Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, digital- канали, Інтернет, digital-маркетинг, інтерактивний маркетинг, традиційний маркетинг, комунікації.

Головчук Ю.А., Мельник Ю.В., Козуб М.В. ЦИФРОВОЙ МАРКЕТИНГ КАК ИННОВАЦИОННЫЙ ИНСТРУМЕНТ КОММУНИКАЦИЙ
В статье рассмотрена сущность понятий цифрового и традиционного маркетинга, проведена их сравнительная характеристика и выделены основные отличия, а также проанализированы преимущества и недостатки в практическом использовании. Определены популярные digital-каналы и их признаки. Сделаны выводы о значении цифрового маркетинга в деятельности компаний и приведены предложения совершенствования инновационного инструмента коммуникаций.
Ключевые слова: цифровой маркетинг, маркетинг в социальных сетях, digital-каналы, интернет, digital-маркетинг, интерактивный маркетинг, традиционный маркетинг, коммуникации.

Holovchuk Y.O., Melnyk J.V., Kozub M.V. DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE COMMUNICATION TOOL
The article describes the essence of the concepts of digital and traditional marketing, carried out their comparative characteristics and highlighted the main differences, as well as analyzed the advantages and disadvantages of practical use. Identified popular digital channels and their signs. Conclusions about the importance of digital marketing in the activities of companies are made and suggestions for improving the innovative communication tool are given.
Keywords: digital marketing, social marketing. networks, digital channels, Internet, digital marketing, interactive marketing, traditional marketing, communications.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-51

Завантажити статтю (pdf)