МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Герасимяк Н.В.
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
Луцького національного технічного університету
Ковальчук О.В.
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
Луцького національного технічного університету
Даценко В.В.
магістрант
Луцького національного технічного університету

В статті авторами розглянуто підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності зарубіжними та вітчизняними вченими та розроблено власний алгоритм оцінки. Даний методичний підхід включає в себе оцінку ефективності реалізації комплексу маркетингу, функцій маркетингу та ресурсів маркетингу, а також концепцій маркетингу.
Ключові слова: маркетинг, ефективність маркетингу, маркетингове забезпечення, ресурси маркетингу.

Герасимяк Н.В., Ковальчук О.В., Даценко В.В. МЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ОЦЕНКЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ МАРКЕТИНГОВОГО
ОБЕСПЕЧЕНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ

В статье авторами рассмотрены подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности зарубежными и отечественными учеными и разработан собственный алгоритм оценки. Данный методический подход включает в себя оценку эффективности реализации комплекса маркетинга, функции маркетинга и ресурсов маркетинга, а также концепций маркетинга.
Ключевые слова: маркетинг, эффективность маркетинга, маркетинговое обеспечение, ресурсы маркетинга.

Herasymiak N.V., Kovalchuk O.V., Dacenko V.V. METHODICAL APPROACH TO EVALUATION OF EFFICIENCY OF MARKETING SUPPORTING
OF ACTIVITY OF THE ENTERPRISE

In the article authors are considered approaches to assessing the effectiveness of marketing activities by foreign and domestic scientists and developed their own algorithm for evaluation. This methodological approach includes an assessment of the effectiveness of a realization of marketing mix, marketing functions and marketing resources, as well as marketing concepts.
Keywords: marketing, marketing effectiveness, marketing support, marketing resources.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-19-50

Завантажити статтю (pdf)