ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ КЛІЄНТ-РОЗКЛАДУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гафіяк А.М.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій та систем
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка
Бородіна О.О.
старший викладач кафедри комп’ютерних
та інформаційних технологій та систем
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка
Гусак В.
студент
Полтавського національного технічного університету
імені Юрія Кондратюка

У статті проаналізовано використання програми, створеної для підвищення ефективності автоматизації надання освітніх послуг, а саме розроблено клієнт-розклад для навчання студентів закладів вищої освіти. У відповідності до мети визначено шляхи удосконалення існуючого інформаційного забезпечення системи управління якістю освітніх послуг; надано кожному користувачу інформацію щодо розкладу занять, без необхідності особистого відвідування деканату чи інших фізичних міст; створено програмного забезпечення, яке автоматизує повсякденну діяльність суб’єктів навчального процесу та надає можливість зручно та своєчасно отримувати актуальну інформацію щодо навчального процесу. Сам розклад генерувався за допомогою певного алгоритму. Формуючи цільову функцію треба врахувати багато факторів, які визначають та оцінюють розклад як ефективний, валідний та оптимальний з точки зору навчального процесу. Алгоритм формує розклад, який гарантовано відповідає жорстким вимогам. Жодні фізичні умови, чи логічні не є порушені під час генерації. Додаток використовується з метою полегшення та збільшення ефективності мобільності наданням інформації щодо розкладу занять користувачам. Розроблена інформаційна система містить: модель самої системи; алгоритм її роботи; підтримку як Android платформи, так і iOS; створену схему даних системи; гнучкий та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс користувача, з можливістю вибору декількох частин дизайну.
Ключові слова: інформаційне суспільство, інформаційна система, інформаційні технології, програмні засоби, заклад вищої освіти.

Гафияк А.М., Бородина Е.О., Гусак В. ПРОБЛЕМЫ РАЗРАБОТКИ КЛИЕНТ-РАСПИСАНИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
В статье проанализировано использование программы, созданной для повышения эффективности автоматизации предоставления образовательных услуг, а именно разработано клиент-расписание для обучения студентов учреждений высшего образования. В соответствии с целью определены пути совершенствования существующего информационного обеспечения системы управления качеством образовательных услуг; предоставлено каждому пользователю информацию о расписании занятий, без необходимости личного посещения деканата или иных физических мест; создано программное обеспечение, которое автоматизирует повседневную деятельность субъектов учебного процесса и дает возможность удобно и своевременно получать актуальную информацию об учебном процессе. Само расписание генерировалось с помощью определенного алгоритма. Формируя целевую функцию надо учесть много факторов, которые определяют и оценивают расписание как эффективный, валидный и оптимальный с точки зрения учебного процесса. Алгоритм формирует расписание, которое гарантированно соответствует жестким требованиям. Никакие физические условия, или логические не нарушены во время генерации. Приложение используется для облегчения и повышения эффективности мобильности предоставлением информации о расписании занятий пользователям. Разработанная информационная система содержит модель самой системы; алгоритм ее работы; поддержку как Android платформы, так и iOS; созданную схему данных системы; гибкий и интуитивно-понятный интерфейс, с возможностью выбора нескольких элементов дизайна
Ключевые слова: информационное общество, информационная система, информационные технологии, программные средства, учреждение высшего образования.

Hafiiak A.M., Borodina O.O., Gusak V. PROBLEMS OF DEVELOPMENT CUSTOMER SCHEDULE INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION
The article analyzes the use of the program created to improve the efficiency of the automation of the provision of educational services, namely, a client-timetable for teaching students of institutions of higher education was developed. In accordance with the goal, ways to improve the existing information support of the quality management system for educational services are defined; given to each user information on the schedule of classes, without the need for personal visits to the dean's office or other physical places; a software was created that automates the day-to-day activities of the subjects of the educational process and makes it possible to receive up-to-date information on the educational process conveniently and in a timely manner. The timetable itself was generated using a certain algorithm. To formulate a target function, it is necessary to take into account many factors that determine the assessment of the schedule as effective, valid and optimal in terms of the educational process. The algorithm generates a schedule that is guaranteed to meet stringent requirements. No physical conditions, or logical, are violated during generation. The application is used to facilitate and increase the mobility of the user by providing information on the scheduling of occupations. The developed information system contains: the model of the system itself; algorithm of its work; support both Android platform and iOS; created circuit data system; flexible and intuitive user interface, with the ability to select several parts of the design.
Keywords: information society, information system, information technologies, software, institution of higher education.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-18-148

Завантажити статтю (pdf)