ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ «CHANNEL MANAGER» В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Мелень О.В.
кандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри економічного аналізу та обліку
Харківського національного технічного університету
«Харківського політехнічного інституту»
Стригуль Л.С.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри економічного аналізу та обліку
Харківського національного технічного університету
«Харківського політехнічного інституту»
Побережна Н.М.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри економічного аналізу та обліку
Харківського національного технічного університету
«Харківського політехнічного інституту»

Розвиток туризму в Україні потребує застосування новаційних підходів до організації управління галуззю як на макрорівні, так і на мікрорівні.  Управління готельними підприємствами є важливим видом професійної економічної діяльності, що направлена на підвищення конкурентоздатності пропонованих послуг на ринку туризму, створення й підтримки іміджу підприємства і як результат на прибутковість його діяльності. Динамічне зростання туристичних потоків спонукають підприємства готельного бізнесу використовувати новітні інформаційні технології в управлінні готельною справою для досягнення своєї мети.
Ключові слова: туристичний бізнес, управління діяльністю, інтерактивні технології, новації, електронні канали збуту

Мелень Е.В., Стригуль Л.С., Побережная Н.Н. ОБОСНОВАНИЕ НЕОБХОДИМОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПРОГРАМЫ
«CHANNEL MANAGER» В УПРАВЛЕНИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ ГОСТИНИЧНОГО БИЗНЕСА

Развитие туризма в Украине требует применения новационных подходов к организации управления отраслью как на макроуровне, так и на микроуровне. Управление гостиничными предприятиями является важным видом профессиональной экономической деятельности, направленной на повышение конкурентоспособности предлагаемых услуг на рынке туризма, создания и поддержания имиджа предприятия и как результат на прибыльность его деятельности. Динамичный рост туристических потоков побуждают предприятия гостиничного бизнеса использовать новейшие информационные технологии в управлении гостиничной делом для достижения своей цели.
Ключевые слова: туристический бизнес, управление деятельностью, интерактивные технологии, новации, электронные каналы сбыта

Melen О.V., Strygul L.S., Poberezhna N.N. REASONING THE NEED FOR THE USE OF CHANNEL MANAGER IN MANAGEMENT
OF THE ACTIVITY OF THE HOTEL BUSINESS

The development of tourism in Ukraine requires certain innovative approaches to the organization of management of the industry both at the macro and micro level. The management of hotels is an important professional economic activity which aims at increasing the competitiveness of the offered services in the tourism market, creating and maintaining the image of the company and, as a result, on the profitability of its activities. The dynamic growth of tourist flows encourages hotels to use the latest information technology in the management to achieve its goals.
Key words: tourism business, activity management, interactive technologies, innovations, online sale channels.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-18-64

Завантажити статтю (pdf)