РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ АПК

Галинська А.В.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри менеджменту в галузях АПК
Сумського національного аграрного університету
Савсюк Б.В.
студент факультету економіки і менеджменту
Сумського національного аграрного університету

Стаття присвячена виявленню особливостей формування маркетингового комплексу компаніями АПК України. Автори описують результати якісного дослідження, під час якого були визначені основні напрямки для впровадження в підприємства АПК України: створення брендів, побудова взаємин з клієнтами, використання соціальних мереж і стимулювання збуту, реалізація продукції в упаковці, а також застосування бракованої продукції в подальшому виробництві.
Ключові слова: комплекс маркетингу, бренд, продукція, агромаркетінг, агропромисловий комплекс (АПК).

Галинська А.В., Савсюк Б.В. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ АПК
Статья посвящена выявлению особенностей формирования маркетингового комплекса компаниями АПК Украины. Авторы описывают результаты качественного исследования, в ходе которого были определены основные направления для внедрения в предприятия АПК Украины: создание брендов, построение взаимоотношений с клиентами, использование социальных сетей и стимулирование сбыта, реализация продукции в упаковке, а также применение бракованной продукции в дальнейшем производстве.
Ключевые слова: комплекс маркетинга, бренд, продукция, агромаркетинг, агропромышленный комплекс (АПК).

Halynska A.V., Savsyuk B.V. DEVELOPMENT OF MARKETING COMPLEX FOR UKRAINIAN ENTERPRISES OF AGRICULTURE
The article is devoted to the identification of the peculiarities of the formation of a marketing complex by companies of the agroindustrial complex of Ukraine. The authors describe the results of qualitative research, during which the main directions for introduction in the enterprises of agroindustrial complex of Ukraine were defined: the creation of brands, building relationships with customers, the use of social networks and promotion of sales, sales of products in packaging, as well as the use of defective products in future production.
Key words: marketing complex, brand, production, agromarketing, agro-industrial complex (AIC).

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-18-45

Завантажити статтю (pdf)