АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ЗРУШЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ ТА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ М’ЯСА ТА М’ЯСОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ

Рахман М.С.
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та
менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Мангушев Д.В.
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та
менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, м. Харків
Клімова А.С.
магістрант
Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, м. Харків

Стаття присвячена аналізу структурних змін вітчизняного галузевого ринку виробництва, переробки та споживання м’яса за окремими видами; експортно-імпортних операцій в розрізі товарних груп та географії поставок. Виконано маркетингове дослідження стану м’ясопереробних підприємств Харківської області та запропоновано інноваційні шляхи підвищення ефективності їх діяльності.
Ключові слова: м'ясо, виробництво, споживання, структура, види м’яса, експорт, ковбасні вироби, Україна, Харківська область

Рахман М.С., Мангушев Д.В., Клімова А.С. АНАЛИЗ СТРУКТУРНЫХ СДВИГОВ НА ВНУТРЕННЕМ И ВНЕШНЕМ РЫНКЕ МЯСА И МЯСОПРОДУКТОВ УКРАИНЫ
Статья посвящена анализу структурных изменений отечественного отраслевого рынка, переработки и потребления мяса по отдельным видам; экспортно-импортных операций в разрезе товарных групп и географии поставок. Выполнено маркетинговое исследование состояния мясоперерабатывающих предприятий Харьковской области и предложены инновационные пути повышения эффективности их деятельности.
Ключевые слова: мясо, производство, потребление, структура, виды мяса, экспорт, колбасные изделия, Украина, Харьковская область.

Rahman M.S., Mangushev D.V., Klimova A. S. ANALYSIS OF STRUCTURAL SHEARS IN THE INTERNAL AND FOREIGN MARKET OF MEAT AND MEAT PRODUCTS OF UKRAINE
The article is devoted to the analysis of structural changes in the domestic industry market, processing and consumption of meat for certain types, export-import operations in the context of product groups and geography of deliveries. A marketing study was carried out on the state of meat processing enterprises in the Kharkiv region and proposed innovative ways to improve the efficiency of their activities.
Key words: meat, production, consumption, structure, types of meat, export, sausages, Ukraine, Kharkiv region.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-18-28

Завантажити статтю (pdf)