ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ

Щурко У.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри менеджменту мистецтва
Львівської національної академії мистецтв

Статтю присвячено актуальним питанням визначення основних підходів до формулювання та класифікації конкурентних стратегій. Запропоновано класифікацію терміну на основі ключових характеристик, окреслених у визначеннях зарубіжних та українських науковців. Проаналізовано основні класифікаційні категорії конкурентних стратегій, виокремлено «класифікаторів-лідерів» та «класифікаторів-послідовників». Подано результати досліджень стосовно розроблення, дотримання та реалізації конкурентних стратегій компаніями та окреслено перспективи подальших досліджень.
Ключові слова: стратегії, конкурентні стратегії, класифікація конкурентних стратегій, конкурентні переваги, конкурентні сили/слабкості.

Щурко У.В. ПОДХОДЫ К ФОРМИРОВАНИЮ И РЕАЛИЗАЦИИ КОНКУРЕНТНЫХ СТРАТЕГИЙ
Статья посвящена актуальным вопросам определения основных подходов к формулированию и классификации конкурентных стратегий. Предложена классификация понятия на основе ключевых характеристик, изложенных в определениях зарубежных и украинских ученых. Проанализированы основные классификационные категории конкурентных стратегий, выделены «классификаторы-лидеры» и «классификаторы-последователи». Представлены результаты исследований по разработке, соблюдению и реализации конкурентных стратегий компаниями и намечены перспективы дальнейших исследований.
Ключевые слова: стратегии, конкурентные стратегии, классификация конкурентных стратегий, конкурентные преимущества, конкурентные силы/слабости.

Shchurko U.V. APPROACHES TO THE FORMATION AND IMPLEMENTATION OF COMPETITIVE STRATEGIES
The article is devoted to the issues of defining the main approaches to the formulation and classification of competitive strategies. A classification of the concept based on the key characteristics in the definitions of foreign and Ukrainian scientists is proposed. The main classification categories of competitive strategies are analyzed, “classifiers-leaders” and “classifiers-followers” are singled out. The results of research on the development, following and implementation of competitive strategies by companies are presented, and prospects for further research are outlined.
Keywords: strategies, competitive strategies, classification of competitive strategies, competitive advantages, competitive strengths / weaknesses.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-60

Завантажити статтю (pdf)