ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ НА РИНКУ ОРЕНДИ ОДЯГУ, ВЗУТТЯ ТА АКСЕСУАРІВ В УКРАЇНІ

Пономаренко І.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу
Київського національного університету технологій та дизайну
Буяло А.Б.
магістр
Київського національного університету технологій та дизайну

У статті розкрито доцільність проведення комплексного дослідження ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів. Обґрунтовано необхідність застосування передового досвіду країн світу для розвитку зазначеного виду діяльності в Україні з урахуванням наявних національних, географічних, економічних та соціальних чинників. Доведено ефективність використання підходів класичного та цифрового маркетингу для залучення клієнтів у сфері оренди одягу, взуття та аксесуарів. Наведено основні інструменти цифрового маркетингу, які доцільно використовувати компаніям в Україні. Науково обґрунтовано, що зазначений підхід має велике значення для розвитку національного ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів і сприятиме зростанню рівня конкурентоспроможності економічної системи України.
Ключові слова: маркетингова стратегія, Інтернет, оренда, ринок одягу, взуття та аксесуарів, цільова аудиторія.

Пономаренко И.В., Буяло А.Б. ОСОБЕННОСТИ ПОСТРОЕНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ КОМПАНИИ НА РЫНКЕ
АРЕНДЫ ОДЕЖДЫ, ОБУВИ И АКСЕССУАРОВ В УКРАИНЕ

В статье раскрыта целесообразность проведения комплексного исследования рынка аренды одежды, обуви и аксессуаров. Обоснована необходимость применения передового опыта стран мира для развития данного вида деятельности в Украине с учетом имеющихся национальных, географических, экономических и социальных факторов. Доказана эффективность использования подходов классического и цифрового маркетинга для привлечения клиентов в сфере аренды одежды, обуви и аксессуаров. Приведены основные инструменты цифрового маркетинга, которые целесообразно использовать компаниям в Украине. Научно обосновано, что указанный подход имеет большое значение для развития национального рынка аренды одежды, обуви и аксессуаров и будет способствовать росту уровня конкурентоспособности экономической системы Украины.
Ключевые слова: маркетинговая стратегия, Интернет, аренда, рынок одежды, обуви и аксессуаров, целевая аудитория.

Ponomarenko I.V., Buialo A.B. FEATURES OF THE COMPANY MARKETING STRATEGY CONSTRUCTION IN THE MARKET
OF CLOTHING, FOOTWEAR AND ACCESSORIES RETAIL IN UKRAINE

The article deals with the feasibility of conducting a comprehensive study of the rental market for clothing, footwear and accessories. The necessity of applying the best practices of the world countries for the development of this activity in Ukraine, taking into account the existing national, geographical, economic and social factors, is grounded. The effectiveness of classical and digital marketing approaches use for attracting customers in the sphere of renting clothes, footwear and accessories is proved. The main tools of digital marketing, which are appropriate for companies in Ukraine, are given. It is scientifically grounded that this approach is important for the development of the national market for the rental of clothing, footwear and accessories and will contribute to the growth of the level of competitiveness of Ukraine’s economic system.
Keywords: marketing strategy, Internet, lease, market of clothing, shoes and accessories, target audience.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-49

Завантажити статтю (pdf)