ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРИБУТКОВОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Нагернюк Д.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва
Коваленко Л.Г.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва
Непочатенко В.О.
кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва

Розкрито зміст поняття прибутковості та ефективності діяльності туристичного підприємства. Систематизовано підходи до визначення сутності прибутковості з позицій різних авторів. Визначено специфічні особливості діяльності туристичних підприємств. Досліджено види та функції прибутку як одного з показників прибутковості. Визначено, що процес накопичення прибутку відбувається під впливом факторів внутрішнього та зовнішнього характеру. Запропоновані першочергові заходи для збільшення прибутку у довгостроковому періоді.
Ключові слова: прибутковість, туризм, підприємство, рентабельність, прибуток.

Нагернюк Д.В., Коваленко Л.Г., Непочатенко В.О. ОСНОВНЫЕ АСПЕКТЫ ДОХОДНОСТИ ТУРИСТИЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ
Раскрыто содержание понятия доходности и эффективности деятельности туристического предприятия. Систематизированы подходы к определению сущности прибыльности с позиций различных авторов. Определены специфические особенности деятельности туристических предприятий. Исследовано виды и функции прибыли как одного из показателей прибыльности. Определено, что процесс накопления прибыли происходит под влиянием факторов внутреннего и внешнего характера. Предложенные первоочередные меры по увеличению прибыли в долгосрочном периоде.
Ключевые слова: доходность, туризм, предприятие, рентабельность, прибыль.

Naherniuk D.V., Kovalenko L.H., Nepochatenko V.O., THE MAIN ASPECTS OF THE PROFITABILITY OF TOURISM ENTERPRISES
The content of the concept of profitability and tourism enterprise efficiency is defined. The approaches to determining the essence of profitability from the standpoint of different authors are systematized. Specific features of tourism enterprises activities are determined. The types and functions of profit as one of the indices of profitability are investigated. It is determined that the process of profit accumulation is influenced by factors of internal and external nature. Initial measures are proposed to increase profits in the long run.
Key words: profitability, tourism, enterprise, profitableness, profit.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-44

Завантажити статтю (pdf)