ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ

Марчук О.О.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу та підприємництва
Вінницького кооперативного інституту

У статті розглядаються особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах господарювання. Наведені канали та основні методи цифрового маркетингу. Серед трендів 2018 року виділено онлайн-відео, нативну рекламу, персоналізований контент, розумну рекламу з великими даними, розвиток спільнот. Наведені переваги цифрового маркетингу. Визначено складники, які включає цифровий маркетинг (контент, дизайн, статистика).
Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, інтернет-маркетинг, онлайн-відео, соціальні мережі, реклама.

Марчук Е.О. ЦИФРОВОЙ МАРКЕТИНГ КАК ИННОВАЦИОННЫЙ ИНСТРУМЕНТ УПРАВЛЕНИЯ
В статье рассматриваются особенности цифрового маркетинга в современных условиях хозяйствования. Приведены каналы и основные методы цифрового маркетинга. Среди трендов 2018 выделены онлайн-видео, нативная реклама, персонализированный контент, умная реклама с большими данными, развитие сообществ. Приведены преимущества цифрового маркетинга. Определены составляющие, которые включает цифровой маркетинг (контент, дизайн, статистика).
Ключевые слова: маркетинг, цифровой маркетинг, интернет-маркетинг, онлайн-видео, социальные сети, реклама.

Marchuk O.O. DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE MANAGEMENT TOOL
The peculiarities of digital marketing in modern economic conditions are considered in the article. Channels and basic methods of digital marketing are presented. Among the trends of 2018 are online video, native advertising, personalized content, smart advertising with big data, community development. The benefits of digital marketing are given. Components that include digital marketing are identified (content, design, statistics).
Key words: marketing, digital marketing, internet marketing, online video, social networking, advertising.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-43

Завантажити статтю (pdf)