УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

Кожухівська Р.Б.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва
Парубок Н.В.
кандидат економічних наук, старший викладач,
старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Уманського національного університету садівництва

У статті визначено основні напрями удосконалення організаційної структури менеджменту підприємств сфери гостинності. Зазначено, що організаційна структура управління підприємств сфери гостинності спрямована на встановлення чітких взаємозв’язків між окремими підрозділами підприємства, розподіл між ними прав та відповідальності. Визначено та проаналізовано основні показники системи менеджменту організаційної структури підприємств індустрії гостинності. Окреслено головні чинники, що впливають на організаційні зміни структури управління підприємствами сфери гостинності. Управління підприємствами сфери гостинності пропонується організувати із застосуванням командної форми організації діяльності.
Резюмовано, що удосконалення організаційної структури є головним показником ефективного організаційного перетворення. Удосконалюючи організаційну структуру підприємств сфери гостинності, можна удосконалити виконання роботи на них та досягти кращого економічного результату.
Ключові слова: сфера гостинності, менеджмент, структура управління, стратегія, організаційне перетворення, споживач.

Кожуховская Р.Б., Парубок Н.В. УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ОРГАНИЗАЦИОННОЙ СТРУКТУРЫ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ
СФЕРЫ ГОСТЕПРИИМСТВА

В статье обозначены основные направления совершенствования организационной структуры менеджмента предприятий сферы гостеприимства. Отмечено, что организационная структура управления предприятий сферы гостеприимства направлена на установление четких взаимосвязей между отдельными подразделениями предприятия, распределение между ними прав и ответственности. Определены и проанализированы основные показатели системы менеджмента организационной структуры предприятий индустрии гостеприимства. Обозначены главные факторы, влияющие на организационные изменения структуры управления предприятиями сферы гостеприимства. Управление предприятиями сферы гостеприимства предлагается организовать с применением бригадной формы организации деятельности.
Резюмировано, что усовершенствование организационной структуры является главным показателем эффективного организационного преобразования. Совершенствуя организационную структуру предприятий сферы гостеприимства, можно усовершенствовать выполнение работы на них и достичь лучшего экономического результата.
Ключевые слова: сфера гостеприимства, менеджмент, структура управления, стратегия, организационное преобразование, потребитель.

Kozhukhivskа R.B., Parubok N.V. IMPROVEMENT OF THE ORGANIZATIONAL STRUCTURE OF MANAGEMENT HOSPITALITY COMPANIES
The article defines the main directions of improvement of organizational structure of management of hospitality enterprises. It is noted that the organizational structure of management of hospitality enterprises is aimed at establishing clear relationships between the individual divisions of the enterprise, the distribution of rights and responsibilities between them. The main indicators of the management system of the organizational structure of the enterprises of hospitality industry are determined and analyzed. The main factors influencing organizational changes of the management structure of hospitality enterprises are outlined. Management of hospitality enterprises is proposed to be organized using the brigade form of organization of activities. It is summarized that the improvement of organizational structure is the main indicator of effective organizational transformation. By improving the organizational structure of hospitality enterprises, it is possible to improve the performance of work on them and achieve a better economic result.
Key words: sphere of hospitality, management, management structure, strategy, organizational transformation, consumer.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-37

Завантажити статтю (pdf)