РОЛЬ ДІЛОВОГО ІМІДЖУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Бондаренко С.М.
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри менеджменту
Київського національного університету технологій та дизайну
Голембівська В.В.
студентка
Київського національного університету технологій та дизайну

Статтю присвячено висвітленню ролі ділового іміджу в процесі забезпечення конкурентоспроможності та конкурентних переваг торговельного підприємства. Розглянуто визначення, сутність ділового іміджу підприємства та чинники, що впливають на нього. Особливу увагу присвячено корпоративній соціальній відповідальності як важливому чиннику ділового іміджу та конкурентоспроможності сучасного торговельного підприємства.
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, діловий імідж, корпоративна соціальна відповідальність, торговельне підприємство.

Бондаренко С.М., Голембивская В.В. РОЛЬ ДЕЛОВОГО ИМИДЖА В ОБЕСПЕЧЕНИИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Статья посвящена освещению роли делового имиджа в процессе обеспечения конкурентоспособности и конкурентных преимуществ торгового предприятия. Рассмотрены определение, сущность делового имиджа предприятия, факторы, влияющие на него. Особое внимание уделено корпоративной социальной ответственности как важному фактору делового имиджа и конкурентоспособности современного предприятия.
Ключевые слова: конкурентоспособность, конкурентные преимущества, деловой имидж, корпоративная социальная ответственность, торговое предприятие.

Bondarenko S.M., Holembivska V.V. THE ROLE OF BUSINESS IMAGE IN ENSURING COMPETITIVENESS OF TRADING ENTERPRISE
The article is devoted to highlighting the role of business image in the process of ensuring the competitiveness and competitive advantages of a trading company. The definition, the essence of the business image of the enterprise and the factors influencing it are considered. Particular attention is devoted to corporate social responsibility as an important factor in the business image and competitiveness of a modern commercial enterprise.
Keywords: competitiveness, competitive advantages, business image, corporate social responsibility, trade enterprise.

DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-29

Завантажити статтю (pdf)