МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОСТІ ТОВАРІВ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ

Реслер М.В.
доктор економічних наук,
професор кафедри обліку і оподаткування та маркетингу
Мукачівського державного університету
Гаврилець О.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри обліку і оподаткування та маркетингу
Мукачівського державного університету
Максименко Д.В.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри обліку і оподаткування та маркетингу
Мукачівського державного університету

Статтю присвячено визначенню маркетингових підходів до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку. Представлено поняття екологічного товару, наведено його роль та значення у діяльності суб’єктів ринку. Визначено та охарактеризовано метод експертних оцінок та метод опитування як сучасні маркетингові підходи до дослідження проблем екологічності товарів.
Ключові слова: екологічний товар, метод експертних оцінок, опитування, панельний метод, екологічні потреби, маркетингові інструменти.

Реслер М.В., Гаврилец О.В., Максименко Д.В. МАРКЕТИНГОВЫЕ ПОДХОДЫ К ИССЛЕДОВАНИЮ
ЭКОЛОГИЧНОСТИ ТОВАРОВ НА ПОТРЕБИТЕЛЬСКОМ РЫНКЕ

Статья посвящена определению маркетинговых подходов к исследованию экологичности товаров на потребительском рынке. Представлено понятие экологического товара, определены его роль и значение в деятельности субъектов рынка. Определены характеристики метода экспертных оценок и метода опроса как современных подходов к исследованию проблем экологичности товаров.
Ключевые слова: экологический товар, метод экспертных оценок, опрос, панельный метод, экологические потребности, маркетинговые инструменты.

Resler M.V., Havrylets O.V., Maksymenko D.V. MARKETING APPROACHES TO RESEARCH
OF ENVIRONMENTALLY FRIENDLY GOODS ON THE CONSUMER MARKET

The article is devoted to the definition of marketing approaches to study the environmental quality of goods in the consumer market. The concept of ecological goods is presented, its role and significance for the subjects of the market are presented. The method of expert evaluations and the method of the survey, as the modern marketing approaches to the study of the issues of environmental friendliness of goods, have been determined and characterized.
Keywords: ecological goods, method of expert assessments, surveys, panel method, ecological needs, marketing tools.

DOI:  10.32782/2524-0072/2018-17-22

Завантажити статтю (pdf)