ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ
ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Панасенко Н.Л.
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економічної теорії та економічної кібернетики
Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка
Щербініна С.А.
старший викладач кафедри економічної теорії та економічної кібернетики Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка
Мирошниченко Т.С.
студентка
Навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту
Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка

Стаття присвячена актуальним питанням використання наявних ресурсів рекламного бюджету торговельного підприємства з максимальною ефективністю. Побудовано економіко-математичну модель оптимальної комбінації рекламних заходів яка забезпечить максимальне охоплення цільової аудиторії споживачів при обмежених фінансових ресурсах.
Ключові слова: оптимізація, рекламний бюджет, комунікаційна складова, рекламна кампанія, рейтинг рекламних повідомлень.

Панасенко Н.Л., Щербинина С.А., Мирошниченко Т.С. ЭКОНОМИКО-МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ
КОММУНИКАЦИОННОЙ СОСТАВЛЯЮЩЕЙ РЕКЛАМНОЙ СТРАТЕГИИ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ

Статья посвящена актуальным вопросам использования имеющихся ресурсов рекламного бюджета торгового предприятия с максимальной эффективностью. Построена экономико-математическая модель оптимального сочетания рекламных мероприятий которая обеспечит максимальный охват целевой аудитории потребителей при ограниченных финансовых ресурсах.
Ключевые слова: оптимизация, рекламный бюджет, коммуникационная составляющая, рекламная кампания, рейтинг рекламных сообщений.

Panasenko N.L., Shcherbinina S.A., Myroshnychenko T.S. ECONOMIC-MATHEMATICAL MODELING OF THE
ADVERTISING STRATEGY COMMUNICATION COMPONENT OF THE TRADING ENTERPRISE

The article deals with actual issues of using the existing resources of the advertising budget of the trading company with maximum efficiency. The economic-mathematical model of the optimal combination of advertising events has been constructed, which will ensure the maximum coverage of the target audience of consumers with limited financial resources.
Keywords: optimization, advertising budget, communication component, advertising campaign, rating of advertising messages.

Завантажити статтю (pdf)