ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ ТАЛАНТ-МЕНЕДЖМЕНТУ: СВІТОВА ПРАКТИКА ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

Винничук Р.О.
кандидат економічних наук,
Національний університет «Львівська політехніка»

У статті висвітлено ключові відмінності у навчанні талановитих працівників, а також основні помилки, яких припускаються організації. Визначено основні етапи процесу навчання працівників у контексті талант-менеджменту та охарактеризовано кожен з них. Проаналізовано основні види навчальних заходів, які зумовлені конкретними потребами ринку. Досліджено навчальні практики провідних компаній на світовому ринку та зроблено висновки.
Ключові слова: управління талантами, талант-менеджмент, навчання персоналу, тренінг, процес навчання.

Винничук Р.О. ОСОБЕННОСТИ ОБУЧЕНИЯ РАБОТНИКОВ В СИСТЕМЕ ТАЛАНТ-МЕНЕДЖМЕНТА: МИРОВАЯ ПРАКТИКА И РЕКОМЕНДАЦИИ
В статье освещены ключевые различия в обучении талантливых работников, а также основные ошибки, допускаемые организациями. Определены основные этапы процесса обучения работников в контексте талант-менеджмента и охарактеризован каждый из них. Проанализированы основные виды учебных мероприятий, обусловленных конкретными потребностями рынка. Исследованы учебные практики ведущих компаний на мировом рынке и сделаны выводы.
Ключевые слова: управление талантами, талант-менеджмент, обучение персонала, тренинг, процесс обучения.

Vynnychuk R.O. FEATURES OF EMPLOYEES TRAINING IN THE SYSTEM OF TALENT MANAGEMENT: WORLD PRACTICE AND RECOMMENDATIONS
The article highlights the key differences in the talented employees training, as well as the main mistakes that the organization is supposed to face. The main stages of the training of employees in the context of talent management are determined and each of them is described. The main types of educational activities that are determined by the specific needs of the market are analyzed. The educational practices of leading companies in the world market are investigated and conclusions are drawn.
Keywords: talent management, talent management, personnel training, training, learning process.

Завантажити статтю (pdf)