ЗОВНІШНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТВОРЧИХ СТАРТАПІВ

Букацелі А.В.
асистент кафедри шоу-бізнесу
Київського національного університету культури і мистецтв

Стаття присвячена актуальним питанням визначення напрямів залучення кошт із джерел зовнішнього фінансування творчих стартапів та їх застосуванню у креативному підприємництві. Розкрито основне значення діяльності творчих стартапів в розрізі економічної діяльності. Проаналізовано та систематизовано фактори, які впливають на вибір джерел зовнішнього фінансування творчих стартапів, виокремлено та проаналізовано їх специфіку та різновидність один з одним. Окреслено резерви підвищення рівня підприємницької діяльності в соціокультурному просторі завдяки впровадженню та реалізації творчих стартапів в економіці та культурі.
Ключові слова: креативні індустрії, креативна економіка, творчість, стартап, фінансування, кошти, підприємство.

Букацели А.В. ВНЕШНИЕ ИСТОЧНИКИ ФИНАНСИРОВАНИЯ ТВОРЧЕСКИХ СТАРТАПОВ
Статья посвящена актуальным вопросам определения направлений привлечения счет из источников внешнего финансирования творческих стартапов и их применению в креативном предпринимательстве. Раскрыто основное значение деятельности творческих стартапов в разрезе экономической деятельности. Проанализированы и систематизированы факторы, влияющие на выбор источников внешнего финансирования творческих стартапов, выделены и проанализированы их специфику и разнообразие друг с другом. Определены резервы повышения уровня предпринимательской деятельности в социокультурном пространстве благодаря внедрению и реализации творческих стартапов в экономике и культуре.
Ключевые слова: креативная экономика, креативная экономика, творчество, стартап, финансирование, средства, предприятие.

Bukatseli A.V. EXTERNAL SOURCES OF FINANCING CREATIVE STAGES
The article is devoted to the urgent issues of determining the directions of attraction of money from sources of external financing of creative start-ups and their application in creative entrepreneurship. The main importance of the activities of creative startups in the context of economic activity is revealed. The factors that influence the choice of sources of external financing of creative start-ups are analyzed and systematized, their specificity and variety with each other are singled out and analyzed. The reserves of raising the level of entrepreneurial activity in the socio-cultural space by the introduction and implementation of creative start-ups in the economy and culture are outlined.
Keywords: creative industries, creative economy, creativity, startup, financing, means, enterprise.

Завантажити статтю (pdf)