УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Тертичний О.О.
кандидат технічних наук, доцент,
Харківський інститут фінансів
Київського національного торговельно-економічного університету
Розумна І.С.
студент,
Харківський інститут фінансів
Київського національного торговельно-економічного університету

У статті розглянуті питання управління брендами на прикладі мережі Спортмайстер. Визначено основні бренди, з якими працює мережа. Проведено аналіз брендів. Ці бренди не дуже відомі. Для просування цих брендів необхідна розробка заходів. Наведено заходи, які допоможуть просуванню цих брендів..
Ключові слова: бренд, управління брендом, бренди взуття, продаж взуття, підвищення продажу.

Тертичный А.О., Розумна И.С. УПРАВЛЕНИЕ БРЕНДАМИ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
В статье рассмотрены вопросы управления брендами на примере сети Спортмастер. Определены основные бренды, с которыми работает сеть. Проведен анализ брендов. Эти бренды не очень известны. Для продвижения этих брендов необходима разработка мероприятий. Приведены меры, которые помогут развитию бизнеса сети.
Ключевые слова: бренд, управление брендом, бренды обуви, продажа обуви, рост продаж.

Tertichny A.O., Rozumna I.S. BRANDS MANAGEMENT IN THE ACTIVITY OF A TRADING ENTERPRISE
In the article questions of management of brands on an example of network Sportmaster are considered. Identified the main brands with which the network operates. The analysis of brands is carried out. These brands are not very well known. To promote these brands, the development of events is necessary. Measures are provided to help the business development of the network.
Кeywords: brand, brand management, footwear brands, shoe sales, sales growth.

Завантажити статтю (pdf)